Gå til innhold

Hollywood lærer oss at...

Anbefalte innlegg

Om noen tar et bilde i en film eller serie, kommer ikke bildet ikke ifra selve kameraet, men litt til siden, gjerne der et tv-kamera ville ha stått, om noen filmet dem.. (Noen som skjønte den?)

Kikkerter har en utrolig zoom, selv om det er en vanlig kikkert. Zoomen kan ofte endres..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Du kan IKKE skyte igjennom en politibil dør!

Umm det er ikke helt rett, så på mythbusters at en vanlig rifle skyter rett igjennom begge dørene! Og hvis vi tenker på bensintanken, hvis du skyter bensintanken eksploderer den IKKE.

Merkelig nok er det ingen som har tenkt på Star Wars her enda?

All den fargerike laseren og alle de fine lydenene opp i verdensrommet....

Også bare for å ta med en klassiker, jeg husker ikke helt hva filmen heter, men helten kjører på en rommoped og håret hannes blafrer i den kraftige vinden opp i verdensrommet. :!:

Lenke til kommentar

Mulig det er tatt med før men en annen ting som likner på vind i rommet er bruken av romdrakter i romskip i kamp. Hvis romskipet var i kamp og det var muligheter for at det blir åpent til vakum så er det ingen som har tatt på romdrakt på forhånd. Det er jo idiotisk slik som Star Wars, Star Trek osv feiler på den.

Lenke til kommentar

Umm det er ikke helt rett, så på mythbusters at en vanlig rifle skyter rett igjennom begge dørene! Og hvis vi tenker på bensintanken, hvis du skyter bensintanken eksploderer den IKKE.

6665711[/snapback]

Jeg tror det var ironisk ment.

Lenke til kommentar

6665711[/snapback]

Jeg tror det var ironisk ment.

6665857[/snapback]

:blush: oops sorry...

Jaja ta en titt på de andre feilene jeg fant da :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...