V-by Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Mens jeg satt på dass, kom jeg på at bensinstasjoner alltid eksploderer pga. en liten sneip... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Og ikke glem: Om man løper med en bil i hælene, så MÅ man løpe midt i gaten. 5844088[/snapback] Jeg har løpt med bil etter meg Var riktig nok noen harmløse fulle folk men de kjørte etter meg ca 100 meter mens jeg løp alt jeg hadde... Jeg løp midt i veien når jeg tenker over det... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 "Alle biler kan starte, hvis du bare tar to ledninger under rattet sammen" Noe som nermest er fakta. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Men de bare slår under rattet, 2 ledninger kommer ut, vips og bilen er i gang. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 det duskregner heller aldri.når det regner så høljer det ned..også er det stort sett alltid mørkt når det gjør det.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den dama som helten *ikke* knuller i løpet av filmen, vil han gjfte seg med på slutten, eller i begynnelsen av oppfølgeren. Bestemor kan dø, men hunden overlever alltid. Alle som plukker opp et våpen kan ladegrep og fylle kuler. Dersom det skal snipes med rød laser, går alltid lyset slik at alle kan se laseren og unnslippe. En sønder-skutt helt slåss alltid bedre enn vanlig. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 * Helten kan bli skutt flere ganger og overleve, men treffer selv på ett skudd - enorm presisjon. * Helten må alltid lage grimase når han/hun skyter! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Dersom noen forvandles til et monster og vokser veldig mye, revner alle klærne bortsett fra underbuksa. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 -Man sover med klær pg sminke -Helten tar alle med ett skudd utenom the ''main'' badguy, han må han sloss med og nesten dø -Steven Segal denger 50 folk med uzi og pistoler mens han selv er unarmed... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Uansett hvor fulle eller dopa folk er, blir de edru så fort situasjonen blir alvorlig Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Folk som er med i en bilukykke, også de lettere skadde, har som regel blod i ansiktet. Men de er ofte i god nok tilstand til å kjøre bil. (fra slutten av "The Fast and The Furious") Webcamsamtaler på MSN og lignende foregår ofte i DVD-kvalitet på både bilde og lyd, med 25 - 30 bilder i sekundet. Blir linja brutt, kommer det snø på begge partners skjermer, og man hører sssshhhh-lyd fra høytallerene. Et virus kan gjøre samme handling på en PC som hvis man switcher over 230v/110v-bryteren på PSUen. Hvis det brenner i et hus, spruter det jevnlig gnistrer ut av sikringsskapet samtitig som alle lys blinker. Nesten hvem som helst kan sparke en dør av hengslene. Leke-RC-biler kan kjøre utrolig fort, har god rekkevidde, og tar ikke skade av å kjøre i sørpe og snø langs gata. (Home Alone 3) Når du kjører fort, som i en biljakt eller et billøp, har bilen alltid manuelt gir. Når du holder fartsgrensa, som ved vanlig bykjøring, har bilen automatgir. Alle mobiler har den typiske mono-lyden som man hører på f.eks. Nokia 3310. Når man trykker på "Svar"- og "Legg på"-knappen hører man den typiske piip-lyden man hører hvis man trykker på nummertastene på vanlige analoge telefoner. Treige datamaskiner viser snø på skjermen når de jobber hardt. En bug i programvaren til roboter kan få de til å tenke selv, bli onde og ta over verden. (I Robot) Hos roboter er software en fysisk del, som ligger lagret oppe i hodet der hjernen ville vært hos mennesker. Skal en robot slås av må det sprøytes et spesielt stoff inn i "hjernen". (I Robot) Hardware som CPU og RAM kan bytter mens dataen er på. En liten motordel som ryker, mens bilen er i høy fart, kan få føreren til å fullstendig miste kontrollen. Ingen har casemodda PCer med katoder eller vifter (utenom CPU- og PSU-vifta). Ingen PCer har vannavkjøling. Når to personer snakker sammen på diskotek eller fest, står musikken alltid på lavt volum. Alle under 50 - 60 kan bruke en PC. Lagringsplass på harddisk, CDer og lignende er aldri noe problem. De fleste biler har fantastiske kjøreegenskaper i forhold til politibiler. Endret 14. april 2006 av :P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Om man løper med en bil i hælene, så MÅ man løpe midt i gaten. 5844088[/snapback] Det er så sant at jeg blir kvalm av det.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 I stedet for å kaste bort kuler foretrekker ledere for forbrytersyndikater å ta livet av sine verste fiender på kompliserte måter som helst involverer lunter, trinser, dødelig gass, laser eller haier. Poenget er at offeret må få minst 20 minutter på seg til å unnslippe. Alle bæreposer med mat inneholder en fransk loff. Alle bygninger har et enormt ventilasjonssystem, som er helt ideelt å gjemme seg i. Det hender aldri at noen vil komme til å se etter deg der. Du har også alltid tilgang til hele bygningen gjennom ventilasjonssystemet. Selv på rette veier må man svinge rattet til høyre og venstre hele tiden. En eller annen gang under en politietterforsking vil det bli nødvendig å besøke en strippeklubb! Alle låser kan dirkes opp med et kredittkort/binders på bare noen sekunder, bortsett fra når det virkelig gjelder. Man må gire 60-70 ganger i et dragrace-løp hvis bilen har turbo. Bønder i middelalderen hadde perfekte, hvite tenner. Alle terrorister er russere. Mye genialt her. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Pro-gamere bruker ikke ord som leet, omg, n00b og lol. Jo kulere en maskin ser ut inni, jo raskere er den. Det teller også om det er big-tower kabinett. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Mc. Gyver finner alltid det han trenger når han er i knipe Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kraftig sprengstoff kan lages av et par skolisser, en tyggegummi og en hermetikkboks. Enhver person vil kunne skyte meget godt med pistol helt uten skytetrening. Pistol er også det mest presise skytevåpenet, og det er vanskelig å bomme, selv på avstander opptil 100 meter. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Når en "slem" person stikker avsted med en bil er det viktig å sikte på vinduene når man skyter etter den, absolut ikke dekkene... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skytevåpen går sjelden tomme for skudd, og dersom uhellet først er ute, er det alltid et ladd våpen i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå