Gjakmarrja Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har du link eller en bok og anbefale? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Forumets søkefunksjon er til for å brukes. Accelerated C++ anbefales av mange som en veldig god nybegynnerbok. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Ser bra ut... jeg kan visual basic så det blir ikke så altfor slit og legge om! Men blir vel begge språk parrallelt! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Akkurat det samme med meg! Eller, jeg har en hjemmeside, (ikke lagt ut enda) som det skal være nedlastninger av programmer, og siden jeg ikke kan GUI i C++, (Vil mestre konsollet først) så lager jeg programmer i Visual Basic, det er ser litt proffere ut viss du kan visual basic.net vet du hvordan jeg bruker process klassen til og stoppe en prosess? Update: Jeg er sikker på at når jeg blir flytende i C++ blir det enkelt og lage skikkelig avansert ting... f.eks Half life 3 og doom 4.... lol Endret 18. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg programmerer i VB6. Jeg vil mestre C++, nærmest studere det. Bruke lang tid. Når jeg kan konsollet skikkelig godt. Da skal jeg begynne med QT eller FLTK. Tenker du på en utdannelse i C++ som programmerer? Endret 18. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Du har vel ikke noen artige concole programmer liggende? Med source og comments! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 C++ er veldig vanskelig og lære seg.... ser veldig kryptisk ut ! Fy faen så mye lettere Visual Basic er enn C++ Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg liker C++ mye bedre!Visual Basic er så tungvindt. Å gå fram å tilbake i forskjellige former blir fort kjedelig. Men C++ er morsomt. Greit nok.... Men blir det ikke litt selvmotsigende... når man prøver og lære seg et språk som er vanskeligere enn visual basic når man kan lage det samme i visual basic som i C++? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg personlig synst at Visual basic blir litt kjedelig. Liker også bedre og skrive kode enn å dra inn forskjellige former. + At man har jo mer frihet med C++ også, selv om det krever at du kan mer. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) C++ er veldig vanskelig og lære seg.... ser veldig kryptisk ut ! Fy faen så mye lettere Visual Basic er enn C++ Skal lettere være positivt? Dessuten: C++ er ikke værre å lære seg enn de fleste andre språk. Og har man lært seg C++ godt er det null problem å lære seg andre srpåk etterpå. Jeg for min del er mer opptatt av hva som er mest anvendelig, og som jeg kan styre 100% selv. Min egen mening er vel forsåvidt også at syntaxen til VB er ganske så grell, men det er en annen sak Endret 20. juli 2005 av Manfred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå