GenericName Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg har laget et program, og jeg vil gjerne fullføre programmet, til .exe. Hvordan gjør jeg det? Skulle fått det til .exe, slik at andre kan bruke det. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Ja, det vet jeg. Men slik at man slipper å compile'e det vær gang man skal kjøre. Eller må man det? Man kompilerer vel ikke Word for vær gang man skal kjøre det? Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hver gang du kompilerer et program blir det laget en .exe fil også Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 I Visual C++ blir det laget en debug mappe, der er det filer som jeg bare kan kjøre, men denne gangen har jeg brukt Dev C++. Jeg tror jeg har driti meg litt ut nå egentlig. Hvor legger den .exe fila seg? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Sjekk samme folder som du har .cpp fila i. Endret 18. juli 2005 av Jorek Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Mine legger seg i samma mappa som .cpp fila ligger Lenke til kommentar
Fredrik90 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 har du sett i mappa til devc++. eller som tidligere sakt mappa til c++. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 i visual studio legger deg seg i ./bin/debug/ eller ./bin/release/ Lenke til kommentar
Peter Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 i visual studio legger deg seg i ./bin/debug/ eller ./bin/release/ Ikke min msvs .net ihvertfall den legger seg i ./Debug/ og ./Release/ (altså ingen bin mappe) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ./bin/debug er C# og VB.NET ./debug/ er MSVS C++ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 så vrange dere skal være i dag da uansett var det vel klart nok til at man burde kunne finne de Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 så vrange dere skal være i dag da uansett var det vel klart nok til at man burde kunne finne de Jeg er kverrulant av natur, og det er dessverre lite jeg kan gjøre med det. SKulle gjerne ha latt noen ting og tang bare "fly" forbi, men jeg klarer det rett og slett ikke Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Trådstarter: http://www.network-theory.co.uk/docs/gccintro/index.html Har du ikke sett og fått anbefalt denne linken før? (er egentlig ganske overbevist om at jeg vet svaret på det spørsmålet men *sukk*) Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Nei, aldri sett den. Men takk for linken. Det er vel hvordan man kompilerer i Linux miljø? Jeg kjører ikke Linux enda, blir vel forhåpentlig vis når jeg får en ny maskin. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Den viser hvordan man bruker GCC! Og GCC er som vi husker i utgangspungtet for Linux, men er også portet til Windows med navn MinGW! Med andre ord, installer MinGW og MSYS så funker det som juling! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Det jeg mente(Sorry), jeg får ikke brukt de command line setningene. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Set PATHen til å peke på der du har installert MSYS og MinGW.. Tror det skulle være alt du trenger. Endret 23. juli 2005 av zirener Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Vial Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 den eksekverbare fila (.exe) lages ved BUILD, ikke compile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå