RBW Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Grafikkortprodusenten EVGA har byttet ut referansekjøleren fra Nvidia. Den nye kjøleren ser definitivt sprek ut, og skal ifølge EVGA også kjøle bedre enn orginalkjøleren. Les mer Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ...og til og med skjønt at den må festes i hjørnene. Helt genialt. Snart kommer 7800-kortene sikkert vanntette og slagsikrede. Nesten som de gamle pentiumII slot-CPU'ene. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis dette er like kjølig effektiv som den er stilig så er det rått Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis dette er like kjølig effektiv som den er stilig så er det rått Det er bare å vente å se når noen får testet den ser veldig lovende ut den kjøleren der. Men skal ikke alltid dømme ett er utseende. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ser ikke ut til at luften klarer å komme UT av den boksen noe særlig effektivt. Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det ser jo bare ut som en grønnfarget originalkjøler med ramme rundt... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Spesielt design, men vis det er bedre en orgianle så er det vel er pluss. Gleder meg til å se noen temp. målinger fra den der. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor de skal ha så merkelige farger. Syns det hadde sett mye bedre i f.eks. rødt, blått. Men det er vell mange andre som liker å ha slike farger på skjermkortene da. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Syns den kjølern var stygg som f***! Men kjøler den bedre enn referensekjøler fra nvidia er det kortet sikkert et godt valg... edit: bilde av baksida av kortet (vet bildet er i største laget) Endret 18. juli 2005 av amarios Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det kortet så ikke særligt mod venligt ut akkurat. Det er jo mange som foretrekker å sette på en heat-pipe, vannblokk eller en annen viftekjøler som bråker mindre/kjøler bedre. Men med denne løsningen så virker det som om det bare er mere arbeid å få den av Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 En ting er sikkert, den første produsenten som putter en to-slots kjøler på et 7800gtx-kort blir fort bannlyst. Tøff den der. Litt kjedelig, men får se hvor godt den kjøler. Kanskje man kan gjøre en tradeoff ved at man skrur ned viftehastigheten og likevel kjøler som en vanlig 7800. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Overrasker meg ikke at produsenten påstår at dette er en langt bedre løsning enn andre kan by på. Venter heller på nøytrale tester før jeg tror på noe surt oppgulp om at dette er så genialt- Lenke til kommentar
amarios Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 De fleste produsenter (av hw eller ikke) sier jo at akkurat deres produkt er mye bedre enn det andre lager, så det var ikke noen nyhet akkurat Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Her er en test fra Anandtech.com http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2472 Var vist med feil kjøler men samme kort.. Endret 18. juli 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Æsj! Ser før meg 20min arbeid før å finne Core før å sette vannblokka på! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 tror jo ikke akkurat dette er beregna på de som bruker vann hadde vært fint og se inni. er jo der alle hemmelighetene er. blir nesten som og si på julaften, her var det mange fine pakker.................... som lance armstorng sier lengere opp Venter heller på nøytrale tester før jeg tror på noe surt oppgulp om at dette er så genialt- Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Heftig kjøleløsning, men jeg lurer på om større=bedre denne gangen? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det geniale med disse kortene er vel at reference design sier at pcb skal være full av hull, slik at produsenter kan sette hvilken kjøleløsning de vil. Dere med vann : tenk å kunne skru fast vannblokk over minne. Det må jo være en våt drøm for dere ... ? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det kortet så ikke særligt mod venligt ut akkurat. Det er jo mange som foretrekker å sette på en heat-pipe, vannblokk eller en annen viftekjøler som bråker mindre/kjøler bedre. Men med denne løsningen så virker det som om det bare er mere arbeid å få den av Kan du ikke bare kjøpe et med referanse-design om du skal modde da? Ingen som tvinger deg til å gå for dette. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det kortet så ikke særligt mod venligt ut akkurat. Det er jo mange som foretrekker å sette på en heat-pipe, vannblokk eller en annen viftekjøler som bråker mindre/kjøler bedre. Men med denne løsningen så virker det som om det bare er mere arbeid å få den av Kan du ikke bare kjøpe et med referanse-design om du skal modde da? Ingen som tvinger deg til å gå for dette. For et utrolig bra poeng! Ingen som tvinger noen til å kjøpe et kort med bedre kjøler, hvis de skal plukke den av for å kjøre vannkjøling uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå