jimjames Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har valget mellom å kjøpe en Elitegroup ECG G556 eller G558, eller en Tundra 1557 eller netshop sin 1557 modell. Jeg vet at Elitegroup pcen er veldig stille, men er det noen som vet om 1557 pcene lager mer støy. Leste noe om at folk var misfornøyd med lyden på 1557. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville fortsatt valgt en 1557. Hadde Elitegroup, å den må på service for andre gang nå for samme problem, Umulig å få den til å lade. Diverse andre ting som skruer som faller ut, skjerm som blir svart, skremmende varm etc. MEN til filmtitting, surfing, word så er den HELT stille. Begynner man å spille, skriker vifta noe voldsomt den også. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville fortsatt valgt en 1557.Hadde Elitegroup, å den må på service for andre gang nå for samme problem, Umulig å få den til å lade. Diverse andre ting som skruer som faller ut, skjerm som blir svart, skremmende varm etc. MEN til filmtitting, surfing, word så er den HELT stille. Begynner man å spille, skriker vifta noe voldsomt den også. Støynivå på 1557 er veldig bra syntes jeg.. Når maskinen er kald tar det ca 40 min før den i hele tatt slår inn.. Når man har nådd ideal temp så går viften i ca 20 sek på det laveste nivå, og så blir den stille i ca 3 min osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå