KjellV Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Akk, glemte dessverre sprittusjen hjemme. Ikke lett å få med seg alt når man flytter. Får regne litt jeg nå. Gir vel opp etter 2 minutter, men kan skryte på meg at jeg prøvde Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg aktiverte akkurat nå. Ikke noen problem.... Søren heller da. Får en feilmelding jeg... Denne tjenesten baserer seg på å koble sammen to forskjellige databaser. Vi fant informasjon om deg i den ene, men ikke den andre. Vennligst prøv igjen litt senere. Om problemet ikke har rettet seg innen 24 timer, så vennligst kontakt Orakeltjenesten. Denne har kommet siden fredag nå, så får vel sende en mail til orakeltjenesten da regner jeg med. Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg fikk det heller ikke til. Søren klype. Den sier det ikke er samsvar mellom personnummer, studentnummer og PIN-kode. Det er jo det FFS. Møkkasystem! Jeg prøver igjen i morgen ;p. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flott at flere har problemer Satser på svar fra orakeltjenesten i morra, så får jeg se om det blir løsning på problemet. Forresten fikk jeg samme feilmelding som deg også, men da hadde jeg jo selvfølgelig glemt å betale semesteravgiften Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Anvendt datateknologi på HIO, førstevalget mitt!Jeg og en annen kamerat søkte, begge kom inn, poengrensen var 44,2, kameraten min hadde 44,8, så det gikk akkurat (jeg hadde 49,et-eller-annet). Samme her faktisk... Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Flott at flere har problemer Satser på svar fra orakeltjenesten i morra, så får jeg se om det blir løsning på problemet. Forresten fikk jeg samme feilmelding som deg også, men da hadde jeg jo selvfølgelig glemt å betale semesteravgiften De registrerte min betaling i dag. Jeg har bekreftet studieplan osv. i dag. Derfor er det ikke sikkert de har fått dette med seg helt enda. Prøver igjen i morgen . Lenke til kommentar
Klette Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen festlige 19-årige gutter som ikke har skaffet seg et sted å bo, så er det bare å sende en søknad til meg for evt leilighetsplass Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg vil bare få ut frustrasjonen min her. Tror ikke ntnu sine datasystemer liker meg. Fikk aktivert brukerkontoen min i går, og har tilgang til alle tjenester nå, med unntak av mailen. Får det søren meg ikke til! Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det hjelper kanskje ikke stort men det fungerer helt fint hos meg. Da ligger kanskje ikke feilen hos NTNU ? Du bruker bare brukernavnet og ikke [email protected], sant? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg regner med det er en feil hos ntnu ja. Virker som om det har vært tråkig å få gang i brukerkontoen min, men jeg kan ikke fatte hvorfor. Bruker kun brukernavnet, og det er kun mail og ssh jeg ikke får til. Prøver i morgen tidlig for å se om det går noe over natten nå, hvis ikke blir det enda en runde med mailer til orakeltjenesten (som jeg nesten blir en regular user av nå ) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kom inn på Teknisk kybernetikk på NTNU. Men skal i militæret nå, så begynner ikke før til neste år. Dimmer ganske seint i militæret, derfor går jeg dessverre glipp av et par uker studier. Hele "bli-kjent" uka forsvinner jo bort T_T Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Til og med hvis du skoledimmer ? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror på det skal gå å skoledimme. Er jo en ganske vanlig praksis. Skolestart i morgen 0815 i EL5. Litt spennt på hvordan det blir. Tipper jeg kommer en time for sent, etter å ha rotet meg bort på området en del ganger Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Jeg er mer urolig for om jeg klarer å komme meg ut av senga . Tror ikke EL5 er så vanskelig å finne. Du følger bare den gangveien som går forbi IT-bygget, bare at du går motsatt vei av realfagsbygget. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe, var litt dårlig oppmøte av deg denne uken, så det spørs om du er klar i morgen I tillegg begynner vi en time tidligere i morgen. EL5 finner jeg sikkert. Når man går fra Realfagsbygget og mot IT-bygget der vi var denne uken er det bare å fortsette rett frem, så er det i siste bygningen på venstre side. Havner vel i sentrum eller noe jeg, er vant til å bo og ferdes på landsbygda Skal forresten vaske klær for første gang nå Koke fine skjorter og sengetøy sammen? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Til og med hvis du skoledimmer ? Ikke helt sikker. Skal være med i garden, og da er det en del turer etc på slutten som jeg tror jeg må være med på. Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Grunnen til mitt litt slappe oppmøte var at hele kurset var frivillig. Jeg hadde rett og slett ikke motivasjon nok til å komme meg opp om morgenen. Slik kan det gå. Jeg er iallefall klar for morgendagen. Tror jeg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe, vet det. Måtte bare klage litt på deg Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ikke spesielt pent gjort! Ser at det blir mye matte i ukene fremover. Dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå