Klette Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 siv.ing elektro. NTNU :S Fått internett igjen? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bare meg, eller skal 90% av de som har kommet inn her på Gløshaugen, og ikke Dragvoll? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) siv.ing elektro. NTNU :S Trodde du skulle i garden jeg? Endret 4. august 2005 av schmelck Lenke til kommentar
sexyme Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 siv.ing elektro. NTNU :S Fått internett igjen? siv.ing elektro. NTNU :S Trodde du skulle i garden jeg? :hm Nei, har ikke det enda. Venter til jeg har fått stud.nr med å bestille. Nei, jeg skal ikke det håper jeg. Det er uansett ikke før januar Lenke til kommentar
Klette Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg begynner ikke i år alikevel... Militsen gir seg faen ikke... tåpelige folk... yeye Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Mulig jeg har missforstått en smule. Endret 7. august 2005 av Knut Erik Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Og det fikk du vite av samordna opptak ? Skjer deg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Og det fikk du vite av samordna opptak ? Skjer deg. Skader ikke med en litt høfligere tone. Mange, inkludert meg, vet(/visste) ikke at Samordna opptak er forbeholdt høyere grunnutdanning og universiteter. Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Beklager den skarpe tonen. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Takket ja til informatikk på UiO jeg.Orker ikke flytte til trondheim. Får se om jeg får noe svar fra Karlstad. Hehe, gjorde akkurat samme som deg. Tok Elektronikk og datateknikk da. Lenke til kommentar
sexyme Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Flytter du altså ikke til Trondheim? Hvordan skal jeg klare meg uten gutten min? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Flytter du altså ikke til Trondheim? Hvordan skal jeg klare meg uten gutten min? @ me? Lenke til kommentar
sexyme Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Flytter du altså ikke til Trondheim? Hvordan skal jeg klare meg uten gutten min? @ me? Ehm, nei... Til klette muligens Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Folk som skal til NTNU: *lang liste* Haha, hører jeg rykter om grisefylla til høsten? ^^ Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg begynner ikke i år alikevel... Militsen gir seg faen ikke... tåpelige folk... yeye Hørte navnet ditt på mattekurset i dag Drep militsen og kom deg til Trondheim! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg begynner ikke i år alikevel... Militsen gir seg faen ikke... tåpelige folk... yeye Hørte navnet ditt på mattekurset i dag Drep militsen og kom deg til Trondheim! Aha, det er dit realfagsfolka jeg kjenner er nå om dagene? Edit: Noen andre nybegynnere på ntnu her som har prøvd å aktivere brukerkontoen sin enda? Endret 8. august 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg aktiverte akkurat nå. Ikke noen problem. Hvor mange er det som går på oppfriskningskurset i matte nå? Huff, er overrasket over hvor lite jeg husker igjen. Må regne som en helt denne uken hvis jeg skal få til noe utover høsten Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg går der egentlig. Var for trøtt i dag morres, så det ble en dag hjemme i dag. Skal nok i morgen igjen. Du er ikke alene om den følelsen. Fy faen, blargh! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Du går jo på samme som meg. Da var vi nok på samme rom i går ("ett eller annet" 21). Hvem er du? Er han med en smule tykke briller jeg Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 R21 ja. Skriv Nostradamus i pannen din, så finner jeg deg i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå