Gå til innhold

Lvl 60 req guild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som enkelte ganger er problemet på PVP servere, Folk speccer for pvp ikke for pvm. Må være opp til hver enkelt, generelt sett så pleier jeg og specce det som gjør at ting fungerer best mulig. Holy spec er langt fra dårlig i group pvp fecs samme med Deff spec til warriors er greit og ha i AV, er det noe warriors er i AV så er det for det meste meatshields ;)

Lenke til kommentar
Det som enkelte ganger er problemet på PVP servere, Folk speccer for pvp ikke for pvm. Må være opp til hver enkelt, generelt sett så pleier jeg og specce det som gjør at ting fungerer best mulig. Holy spec er langt fra dårlig i group pvp fecs samme med Deff spec til warriors er greit og ha i AV, er det noe warriors er i AV så er det for det meste meatshields ;)

Gode PvP-warriors er livsfarlige, så at dei kun er meatshield blir litt teit å sei.

Lenke til kommentar
For å sei det heilt enkelt; Det er en grunn til at så godt som alle guilds (både "laidback" og "hardcore") krever av prestane sine å gå holy.

 

Improved renew med litt +healing gear f eks er genialt. Improved critical på holy spells, increased healing,...

enig, samme grunn som at alle 3 maintanksene i guilden er prot specca, det gjør ting så myyyye enklere.

 

Var shadowspecce med litt disc pvp til lvl 60, tok min første respecc til holy\disc og angrer aldri i instancer på dette, er så mye mer behagelig å spille

Lenke til kommentar
Det som enkelte ganger er problemet på PVP servere, Folk speccer for pvp ikke for pvm. Må være opp til hver enkelt, generelt sett så pleier jeg og specce det som gjør at ting fungerer best mulig. Holy spec er langt fra dårlig i group pvp fecs samme med Deff spec til warriors er greit og ha i AV, er det noe warriors er i AV så er det for det meste meatshields ;)

Gode PvP-warriors er livsfarlige, så at dei kun er meatshield blir litt teit å sei.

Nå snakker jeg AV og i large-scale pvp. Self er warriors farlige, det er dem uansett ( om spillern ikke er helt noob ) Men som sagt i Large-scale pvp så blir det ofte at warriorn må Charge inn for og pushe folk tilbake, og ha litt mer hp ac etc er ikke en dårlig ting og ha da, det går jo seff ut over skaden du gjør men grunnen til at jeg nevner dette er jo faktisk at folk diskuterer pvp og pvm specs.

 

Hender rett som det er jeg slapper på meg shield og charger inn i deff stance feks ;;)

Lenke til kommentar
For å sei det heilt enkelt; Det er en grunn til at så godt som alle guilds (både "laidback" og "hardcore") krever av prestane sine å gå holy.

 

Improved renew med litt +healing gear f eks er genialt. Improved critical på holy spells, increased healing,...

jaja, eneste jeg ville fram til, er at ikke alle guilds hare slike regler som spec, og tar alt av content i spillet. Vist du føler deg tvunget til å specce noe annet en du selv vil, så synes jeg det bare blir for teit. Da ville jeg heller ha ventet til jeg fant et guild som ikke er opphengt for mye i slike ting.

 

Nå spiller jeg på pvp server da, så jeg føler meg mye mer komfortabel med litt points i shadow.

 

Men jeg står for det jeg sa, priest er mer gear og player skill en spec, har du vært i MC et par ganger så vet du hvordan ting funker og hva du må gjøre.

Lenke til kommentar
For å sei det heilt enkelt; Det er en grunn til at så godt som alle guilds (både "laidback" og "hardcore") krever av prestane sine å gå holy.

 

Improved renew med litt +healing gear f eks er genialt. Improved critical på holy spells, increased healing,...

jaja, eneste jeg ville fram til, er at ikke alle guilds hare slike regler som spec, og tar alt av content i spillet. Vist du føler deg tvunget til å specce noe annet en du selv vil, så synes jeg det bare blir for teit. Da ville jeg heller ha ventet til jeg fant et guild som ikke er opphengt for mye i slike ting.

 

Nå spiller jeg på pvp server da, så jeg føler meg mye mer komfortabel med litt points i shadow.

 

Men jeg står for det jeg sa, priest er mer gear og player skill en spec, har du vært i MC et par ganger så vet du hvordan ting funker og hva du må gjøre.

vil faktisk si at gear har nada med hvordan en guild healer å si, har tatt onyxia med alt untatt våpnene røde (ny mod flytta han gul rød duden litt)

 

Gear er kunn for show og visse bosser som krever masse resist ;)

Lenke til kommentar
vil faktisk si at gear har nada med hvordan en guild healer å si, har tatt onyxia med alt untatt våpnene røde (ny mod flytta han gul rød duden litt)

 

Gear er kunn for show og visse bosser som krever masse resist ;)

Så du sier at det er ingen forskjell mellom en naken prest og en som f.eks. har devout settet?

Lenke til kommentar
vil faktisk si at gear har nada med hvordan en guild healer å si, har tatt onyxia med alt untatt våpnene røde (ny mod flytta han gul rød duden litt)

 

Gear er kunn for show og visse bosser som krever masse resist ;)

Så du sier at det er ingen forskjell mellom en naken prest og en som f.eks. har devout settet?

vel, med med alt gear rødt er jeg naken da ... null pluss stats ...

 

selvsagt er det lettere med godt gear men ingen nødvendighet i en guild med god rotation osv.

 

og jeg mener fremdeles at gear er mest for show ikke for å bli en bedre spiller

Lenke til kommentar
jeg mener fremdeles at gear er mest for show

Vil bare takke for at lyser opp en heller kjedelig dag. :!: :!:

selvsagt forskjell på priest og andre klasser, pve og pvp

men for ett 40 man raid har ikke gear til healerne mye å si imo

Lenke til kommentar
selvsagt forskjell på priest og andre klasser, pve og pvp

men for ett 40 man raid har ikke gear til healerne mye å si imo

Vel på min druid har jeg da med gear 2900 mana ekstra, så jeg vil si at det har en del å si da jeg kan heale over dobbelt så mye.

 

Kanskje ikke en nødvendighet, men wow er et såpass lett spill at det er lite som er _nødvendig_.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...