Gå til innhold

Lvl 60 req guild


Anbefalte innlegg

Er lvl 41 selv, forstår jo at guilder som vil ta instancers har høy req lvl.

Men når man er en stor guild så gropuer man med de som er på samme lvl som deg, så begge deler funker jo, bare spør hva man vil ha.

Vist man er nok folk til og gjøre både lav høy lvl instancer tror jeg faktisk det er best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det jeg faktisk trives best med som lvl 60, er å hjelpe de som er lavere level i guilden - koselige folk som er oppriktig takknemmelig når de får en hjelpende hånd eller to. Vi har aldri hatt noen andre krav til at folk kan bli med, enn at noen av oss kjenner dem fra før og vet de er trivelige mennesker som kan oppføre seg.

 

Jeg hadde ikke orket å være med i et hardcore-guild som setter krav til hvor mye man skal spille i uken, antall instances/raid man må være med på o.l. Jeg har allerede en jobb, og gidder ikke betale for å få lov til å ha en til :)

Endret av Zork
Lenke til kommentar
urdere forløpende om vi skal legge til 100 Fire resist unbuffed resistgear som krav også..

hehe :p det kan av og til være litt vanskeli å få tak i sånt uten å være me i en god guild som har tilgang på det

Helt feil.. Er faktis utrolig lett om du bare ser deg litt rundt på AH og farmer de rette plassene.. Alt jeg har nå av fire resist gear er farmable med 1 gruppe.

Lenke til kommentar

"#1. folk som nekter å sette guilden forran personlige preferanser som holy\shadow spec er ikke folkene de fleste guildene søker.

 

#2. priests uten subtly får aggro kjempelett, hvis av en eller annen grunn mt dør\mister aggro, så er du nestemann som dør siden du har 25% høyere aggro enn alle andre priests.

 

#3. guilds søker folk for end game instances i disse tider, ikke shadow priests i maraudon.

 

#4. folk på lvl 60 forventer mer av dem de spiller med enn hva random lvl 40-50 gjør. "

 

Dette er kanskje noe av det mest laterlige jeg har lest.

Vist du klarer å pulle agro fra MT, på grunn av at du ikke har sub, ja jeg er egentlig måløs her.

Vist MT dør, så er det stor sjanse for at hele raidet kommer til å dø, og du er garantert ikke den første, dmg klassene vil bli tatt før deg. Jeg har had et holy build, jeg syntes det var helt elendig. Men nå har kanskje jeg en MT som ikke mister agro fra healing ^^. Jeg er nå tungt invistert i Disc. Synes dette var bedre egentlig, men jeg har ingen points i agro reduserende skills, og har _aldri_ tatt agro fra MT.

 

Dont belive the hype!

Lenke til kommentar
"#1. folk som nekter å sette guilden forran personlige preferanser som holy\shadow spec er ikke folkene de fleste guildene søker.

 

#2. priests uten subtly får aggro kjempelett, hvis av en eller annen grunn mt dør\mister aggro, så er du nestemann som dør siden du har 25% høyere aggro enn alle andre priests.

 

#3. guilds søker folk for end game instances i disse tider, ikke shadow priests i maraudon.

 

#4. folk på lvl 60 forventer mer av dem de spiller med enn hva random lvl 40-50 gjør. "

 

Dette er kanskje noe av det mest laterlige jeg har lest.

Vist du klarer å pulle agro fra MT, på grunn av at du ikke har sub, ja jeg er egentlig måløs her.

Vist MT dør, så er det stor sjanse for at hele raidet kommer til å dø, og du er garantert ikke den første, dmg klassene vil bli tatt før deg. Jeg har had et holy build, jeg syntes det var helt elendig. Men nå har kanskje jeg en MT som ikke mister agro fra healing ^^. Jeg er nå tungt invistert i Disc. Synes dette var bedre egentlig, men jeg har ingen points i agro reduserende skills, og har _aldri_ tatt agro fra MT.

 

Dont belive the hype!

sa ikke at det skjedde ofte, men etterhvert som du spiller vil du møte bosser som cleaner aggro table ved forskjellige situasjoner, eller for eksempel bosser med adds hvor dmg dealerne er utenfor aggro range til bossene mt tanker.

 

I en perfekt verden så skal ikke healers ta aggro fra MT men vi vet alle at shit happens.

 

Og for å være helt ærlig så er det holdningen hans om å aldri respecce no matter what, som kommer til å skaffe han problemer med å komme inn i mc\ony\bwl guilds

Lenke til kommentar

jeg har nok møtt de fleste bossene i spillet, og drept dem. Men har aldri vert noe problem.

 

Men som du sier, så kan det kanskje være et problem å komme inn i et MC guild som f.eks shadow priest ja. Jeg er såpass heldig at jeg alrede hadde et guild når jeg startet wow, så det ble aldri noe problem.

Er jo disc/shadow nå da, med divine spirit, dette er siden jeg ikke liker å spille solo med priest i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Absolutt alle priests som har tenkt seg i MC, Onyxia osv. burde specce om til Holy/disc, eventuellt disc/holy. Talents som reduserer agro synest eg sjølv er ubrukelige, rett og slett fordi i Instances som MC, Onyxia osv. er tanken nødt å klare å holde agro uten desse. Han/ho er nødt å vere såpass dyktig.

 

En shadowpriest er ingen healer. En shadowpriest kan kun gjøre damagedealing skikkelig.

Lenke til kommentar
Absolutt alle priests som har tenkt seg i MC, Onyxia osv. burde specce om til Holy/disc, eventuellt disc/holy. Talents som reduserer agro synest eg sjølv er ubrukelige, rett og slett fordi i Instances som MC, Onyxia osv. er tanken nødt å klare å holde agro uten desse. Han/ho er nødt å vere såpass dyktig.

 

En shadowpriest er ingen healer. En shadowpriest kan kun gjøre damagedealing skikkelig.

da har vi litt forskjellige erfaringer med holy priests. når jeg hadde holy spec, så syntes jeg det var helt miserabelt. når jeg ser igjennom holy talents, så er det eneste jeg kunne tengt meg å ha, reduced mana cost på prayer of healing. synes jeg det er verdt poengene du må invistere for å få det? ikke i det hele tatt.

 

Spiritual healing synes jeg er veldig oppskrytt, 10% mer healing? gir hva? ca. 100 mer health per heal. (snakker da flash heal). og redusert cast time på greater heal, jeg liker ikke å ta sjansen på å bruke greater heal. mye kan skje i MC, plutselig får en mob crit på en tank mens du caster, og game over. Flash heal er den mest brukte spell'n som priest i MC etter min erfaring, og holy spec gir ingenting nyttig til falsh heal. improved flash heal er mer solo pve og pvp orientert en det er for raid group.

 

Så sette en høyt holy spec priest vs en høyt shadow spec priest, ja holy priesten vil heale litt bedre, men er det virkelig verdt å gimpe seg selv så drastisk i solo pve/pvp? Jeg synes i vertfall ikke det. Høy disc vil jeg si er vedlig mye bedre en holy, da den har veldig mange fine pasive bonuser, og spirit buff og noen andre skills.

 

Men jeg vil si at en shadow/disc er veldig kompetent i MC, og at det går mer på utstyr en spec.

 

Men ja, å finne seg et guild kan være vanskelig som shadow priest, da veldig mange tror at du kanskje kommer til å prøve å gjøre dps istedet for å heale.

 

Å btw, shadow treet har imp fade. som reduserer agro.

 

Disclaimer:

Dette er basert på mine erfaringer og det fuker for meg. Mitt guild har ingen restriksjoner på specs, og er svært suksess full i high end content. Og vist noe annet fungerer for dere, så go for it.

Endret av JRL
Lenke til kommentar
Eneste jeg ikke liker med mange lvl 60 guilder er at de i tillegg har 18-års aldersgrense, så viss du vil til MC osv. må du nesten lyve på alderen. Er ikke alle som er under 18 som oppfører seg som fjortisser da vettu.

Nei men det er utrolig stor forskjell på guilds med snittalder 20 og guilds med snittalder 17 ...

 

plzkthnxbye

Endret av Haku
Lenke til kommentar
gl hf i MC eller noen som helst high lvl instance ...

du blir så expendable med en gang og er første som dør av priests, du dør antakeligvis før rogues ^^

Vel, jeg kjenner en Dorf Priest som kjører full shadow i MC/BWL/Onyxia. Han har tatt ned hele MC med guilden uten problem. ;)

Lenke til kommentar

Hmm... ser at forskjellige guilds har forskjellige "profiler" mht hvilke chars de vil tiltrekke seg.

Personlig synes jeg det må være bedre med et guild hvor man finner både bredde og dybde med forskjellige lvls, raser, professions etc og hvor hovedformålet er en "big happy family".

Da blir det bl.a. lettere for nykommere å både lvl'e og få bra utstyr.

For å sette saken litt på spissen: tror det hadde blitt litt "tungt" i "lvl 60 only guild" med lvl 60s UTEN guild erfaring.......

Men-men, man har selvfølgelig forskjellige interesser osv-osv-osv.

Lenke til kommentar

sevfølgerlig er det mulig at en shadowpriest kan heale i MC. og han klarer det sikkert helt ok også, men mange guilds sliter i MC, og da kan den siste lille dæsjen med mana holde MT i live de siste sekundene. eller forhindre at den dør av plutserlig 2x fire blossom......... slike tabber kan forhindres. og her snakker vi ikke bare om priests. husk, man kan tenke slik at tja det går da vell fint å heale som shadowspecc, men tenk om alle priestene hadd vært shadowspecc...... og kan tenker sikkert også at tja, 100 fire resist er nokk til ragnaros, 50 mere utgjør da ikke SÅ stor forskjell. å ta ragna med 100 er mulig, men tenk hvor mye mere dmg hele guildet resister tilsammens hvis alle hadde 150?, et par librams og et par enchants så er man i mål. da sparer også prestene mana hvis folk resister mye. så man kan si at selv om mange forskjeller hjelper lite, så hjelper de extremt mye når det gjelder 30-40 pers.¨

 

Mange forventer at en priest skal ofre all pvp og bli holy specc. dette syntes jeg er veldig urettferdig, for så og si ingen warriors er def speccet. ingen forventer at de skal respecce heller. de sier: går fint at å tanke med 31/20 specc. jo, deg går sikkert an. men tenk hvor mye lettere det hadde vært hvis tank hadde vært defspeccet!, renker på å tanke ragnaros, alle andre bossene taes lett ned med 31/20.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Mange forventer at en priest skal ofre all pvp og bli holy specc. dette syntes jeg er veldig urettferdig, for så og si ingen warriors er def speccet. ingen forventer at de skal respecce heller. de sier: går fint at å tanke med 31/20 specc. jo, deg går sikkert an. men tenk hvor mye lettere det hadde vært hvis tank hadde vært defspeccet!, renker på å tanke ragnaros, alle andre bossene taes lett ned med 31/20.

hmmm en av våre 3 mt som har profiler på allakaz

 

http://wow.allakhazam.com/profile.html?183264

 

11 i arms og 40 i protection

Lenke til kommentar

Når det kommer til Priest tallent og dette med å ta mindre aggro har dette sine fordeler helt klart i ulike sammenhenger på raids. Det er bare vrøl at man ikke burde ha denne tallenten ettersom at den første som dør etter en MT dør er en random healer. Hvem skal ellers healer backup tank? Der er derfor bedre med mindre Aggro slik at kanskje en DPS klasse eller 2 dør først slik at en ny MT tar over. Er det noe som et håpløst her så er det uttalelsen om at nå MT dør så er det lik wipe.

Lenke til kommentar

"Hvem skal ellers healer backup tank?"

from the top of my head: pala/shaman, druid andre priests som ikke står på main tank healing.

 

Jeg sa ikke at når MT dør så wiper man, jeg sa det kan skje. Vist MT dør på en boss, så kan det fort bli messy. Etter min erfaring så er det rogues som dør først vist MT mister agro/dør, siden priests bare kan fade vist de får agro. Du kan jo like greit putte poeng i imp fade...men dette er en spille stil som passer meg, og holy spec var laterlig synes jeg, vist det virker for andre så må man jo bare bruke det da. Men jeg ser bare ikke at det er nok nyttige skills i holy til å gjøre det verdt å ta istedet for shadow/disc, eller disc/shadow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...