Gå til innhold

Lvl 60 req guild


Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden med i en guild som krever at du er lvl 60 for å joine, med helt spesielle unntak, og i realiteten krevd dette i ca 3 mndr.

 

Hva er deres meninger og tanker om dette ?

 

Jeg personlig syns dette er helt greit siden folk som ikke er lvl 60 nå, helt enkelt ikke tilfredstiller aktivitets nivået guilden søker og og ikke har mulighet for å bidra på samme måte resten av guilden ønsker.

 

En annen ting er at vi ønsker folk med erfaring i end game instances samt ikke har tid rett og slett til å skaffe folk alt tier 1 gearet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de fleste guild som gjør MC, onyxia, BWL rekrutterer kun lvl 60s. er absolutt ingenting galt med det. ville vært dumt å rekruttere folk lavere en 55 iaffal. de kan jo ikke bidra med noe som helst til guildet. da kan de heller lvle til 60 for så å joine/søke om å få joine guildet.

 

samle tier 1 gear klarer man uten problemer på egen hånd.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

joda, men ser endel folk her på forumet som er "low lvl" og av og til kan det være fint å høre hva de mener om sånne ting også, og kanskje de kan få forklaring på hvorfor ett sånt krav som sikkert kan være frustrerende er der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har spilt siden dagen spillet ble gitt ut i Europa, og har til nå blitt lvl 57. Dette skyldes mye rart, var stuck på 27 en god periode da jeg var drittlei - og jobb, festing, ferie og faenskap brukes man jo masse tid på.

 

Men ja, med litt dedikasjon så bør man ha en lvl 60 nå.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg nådde lvl 60 nå etter 25 days in game :scared: Heh, aner ikke hva jeg har brukt tiden på :D

 

I allefall, har søkt om å få joine i guildet som holder på med MC/Onyxia og det nå, men dem har ikke bruk for flere rogues :(

Dessverre sant det. De fleste har satt en fot ned for Rogues. Det er rett og slett alt for mange av dem. Utrolig vanskelig og få grupper som Rogues iallefall, og du er ikke *needed*, fordi det finnes bestandig Rogues og velge mellom. Stoppa med min Rogue på lvl 50, og har nå opparbeidet en priest til lvl 47. Utrolig lett og få grupper, får masse invites til instances hele tia, osv. Føler seg ikke expendable på samme måte :)

 

Men jeg akter ikke og gå Holy Priest da, uansett hva folk krever eller ei. Skal gå full shadow og litt disc (unbreakable will, imp shield og imp fortitude). Ikke no problem og få grupper uansett, siden det er så få priests (iallefall høy lvl). Men en av grunnene til at jeg rolla priest var pvp morro, og da må en være shadow... Orker ikke og bare være en healbot som spammer flash heal osv. med groupbuttons hele tiden :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg nådde lvl 60 nå etter 25 days in game :scared: Heh, aner ikke hva jeg har brukt tiden på  :D

 

I allefall, har søkt om å få joine i guildet som holder på med MC/Onyxia og det nå, men dem har ikke bruk for flere rogues :(

Dessverre sant det. De fleste har satt en fot ned for Rogues. Det er rett og slett alt for mange av dem. Utrolig vanskelig og få grupper som Rogues iallefall, og du er ikke *needed*, fordi det finnes bestandig Rogues og velge mellom. Stoppa med min Rogue på lvl 50, og har nå opparbeidet en priest til lvl 47. Utrolig lett og få grupper, får masse invites til instances hele tia, osv. Føler seg ikke expendable på samme måte :)

 

Men jeg akter ikke og gå Holy Priest da, uansett hva folk krever eller ei. Skal gå full shadow og litt disc (unbreakable will, imp shield og imp fortitude). Ikke no problem og få grupper uansett, siden det er så få priests (iallefall høy lvl). Men en av grunnene til at jeg rolla priest var pvp morro, og da må en være shadow... Orker ikke og bare være en healbot som spammer flash heal osv. med groupbuttons hele tiden :)

gl hf i MC eller noen som helst high lvl instance ...

du blir så expendable med en gang og er første som dør av priests, du dør antakeligvis før rogues ^^

Lenke til kommentar

Hvorfor bare level 60 folk? Jeg har et inntrykk av at slike guilder blir litt, ja, hva skal man si, uvennelige. Ingen av dem har noe særlig forhold til guilden (Ingen av dem har gleden av å huske at guilden deres hjalp dem med mount i level 40). Enkelte level 60 folk har også en tendens til å bli litt stor i kjeften, og derfor kan slike guilder fort bli splittet. Jeg har sett at de fleste guilder som starter opp som bare level 60 guild, lider samme skjebne (men dette behøver ikke å gjelde dere). MC raids greier man også med en variert guild. Det er vel nærmest ingen guilder som tar MC (40 mann) alene. Enkelte level 60 folk har også en tendens til å ikke ville bli med på litt morsomme ting i wow. Guild fotoer, konkurranser, horde-raids, o.l. Men da var jo bare min mening, det behøver nødvendigvis ikke å bli slik.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd litt av hvert av guilder siden release, og jeg må si at jeg trives best i guilder hvor man har folk i alle levelranges. Kanskje greit å sette en grense på 20 eller noe, siden det er litt mer aktive folk som oftest.

 

Jeg synes det sosiale er viktigst, men det er selvsagt morsomt med Onyxia, Molten Core etc. også. Etter hvert som guilden vokser vil man jo automatisk få flere level 60-characters i guilden uansett, såfremt dette ikke er folk som leaver med en gang de får tilbud om eksklusive level 60-guilder da.

Lenke til kommentar
Hvorfor bare level 60 folk? Jeg har et inntrykk av at slike guilder blir litt, ja, hva skal man si, uvennelige. Ingen av dem har noe særlig forhold til guilden (Ingen av dem har gleden av å huske at guilden deres hjalp dem med mount i level 40). Enkelte level 60 folk har også en tendens til å bli litt stor i kjeften, og derfor kan slike guilder fort bli splittet. Jeg har sett at de fleste guilder som starter opp som bare level 60 guild, lider samme skjebne (men dette behøver ikke å gjelde dere). MC raids greier man også med en variert guild. Det er vel nærmest ingen guilder som tar MC (40 mann) alene. Enkelte level 60 folk har også en tendens til å ikke ville bli med på litt morsomme ting i wow. Guild fotoer, konkurranser, horde-raids, o.l. Men da var jo bare min mening, det behøver nødvendigvis ikke å bli slik.

jeg har en helt motsatt opfatning. jeg er i 60 only invite guild. og der er alle gode venner. vi her vennlige osv. men har vært i guild med mange lvl 60 og en del 50+. og da blir det mere sur stemning fo de som ikke er lvl 60 ennå. for de blir maset på om å bli lvl 60. de kan ikke bidra med noe som helst.

Lenke til kommentar

Jeg er selv Recruitment Officer i en guild og har blant annet satt level 60 som krav for å joine.

 

Jeg har også satt som krav at man skal access til Onyxia og Molten Core.

 

 

Vurdere forløpende om vi skal legge til 100 Fire resist unbuffed resistgear som krav også..

 

 

Mine tanker rundt dette er vel ganske opplagt. Vi er en raidene guild og krever litt av folkene som skal joine. Random slackers og newbs er dårlig kombo med noe raid-content i det heletatt ;)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg nådde lvl 60 nå etter 25 days in game :scared: Heh, aner ikke hva jeg har brukt tiden på  :D

 

I allefall, har søkt om å få joine i guildet som holder på med MC/Onyxia og det nå, men dem har ikke bruk for flere rogues :(

Dessverre sant det. De fleste har satt en fot ned for Rogues. Det er rett og slett alt for mange av dem. Utrolig vanskelig og få grupper som Rogues iallefall, og du er ikke *needed*, fordi det finnes bestandig Rogues og velge mellom. Stoppa med min Rogue på lvl 50, og har nå opparbeidet en priest til lvl 47. Utrolig lett og få grupper, får masse invites til instances hele tia, osv. Føler seg ikke expendable på samme måte :)

 

Men jeg akter ikke og gå Holy Priest da, uansett hva folk krever eller ei. Skal gå full shadow og litt disc (unbreakable will, imp shield og imp fortitude). Ikke no problem og få grupper uansett, siden det er så få priests (iallefall høy lvl). Men en av grunnene til at jeg rolla priest var pvp morro, og da må en være shadow... Orker ikke og bare være en healbot som spammer flash heal osv. med groupbuttons hele tiden :)

gl hf i MC eller noen som helst high lvl instance ...

du blir så expendable med en gang og er første som dør av priests, du dør antakeligvis før rogues ^^

hva får deg til å si det?

Lenke til kommentar
Hehe, jeg nådde lvl 60 nå etter 25 days in game :scared: Heh, aner ikke hva jeg har brukt tiden på  :D

 

I allefall, har søkt om å få joine i guildet som holder på med MC/Onyxia og det nå, men dem har ikke bruk for flere rogues :(

Dessverre sant det. De fleste har satt en fot ned for Rogues. Det er rett og slett alt for mange av dem. Utrolig vanskelig og få grupper som Rogues iallefall, og du er ikke *needed*, fordi det finnes bestandig Rogues og velge mellom. Stoppa med min Rogue på lvl 50, og har nå opparbeidet en priest til lvl 47. Utrolig lett og få grupper, får masse invites til instances hele tia, osv. Føler seg ikke expendable på samme måte :)

 

Men jeg akter ikke og gå Holy Priest da, uansett hva folk krever eller ei. Skal gå full shadow og litt disc (unbreakable will, imp shield og imp fortitude). Ikke no problem og få grupper uansett, siden det er så få priests (iallefall høy lvl). Men en av grunnene til at jeg rolla priest var pvp morro, og da må en være shadow... Orker ikke og bare være en healbot som spammer flash heal osv. med groupbuttons hele tiden :)

gl hf i MC eller noen som helst high lvl instance ...

du blir så expendable med en gang og er første som dør av priests, du dør antakeligvis før rogues ^^

hva får deg til å si det?

#1. folk som nekter å sette guilden forran personlige preferanser som holy\shadow spec er ikke folkene de fleste guildene søker.

 

#2. priests uten subtly får aggro kjempelett, hvis av en eller annen grunn mt dør\mister aggro, så er du nestemann som dør siden du har 25% høyere aggro enn alle andre priests.

 

#3. guilds søker folk for end game instances i disse tider, ikke shadow priests i maraudon.

 

#4. folk på lvl 60 forventer mer av dem de spiller med enn hva random lvl 40-50 gjør.

Lenke til kommentar
MC raids greier man også med en variert guild. Det er vel nærmest ingen guilder som tar MC (40 mann) alene.

på burning blade er det iallefall 4 eller 5 på horde side (ephorate, grim howl, thunderbrood clan, refusion) som gjør MC alene, den jeg er i har gjort det i over 2 måneder. det er vel 4-5 på alliance side som gjør det og (Royalblood, remorseless, harbringers of death)

 

Har og gjort MC i "alliance guild" (les refusion) og må si det er mye bedre lootwise og organisasjonsmessig å gjøre det med guilden, ser penere ut på bilder gjør det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...