Ksungam Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Link Anbefaler alle foreldre her på forumet til å lese denne. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det var morsomt helt til det greiene med AMD kom. Det er jo bare noen som har hatt det gøy med å skrive teksten.... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Gidder ikke å lese når det ikke er bilder med i bildet =P Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Det var morsomt helt til det greiene med AMD kom. Det er jo bare noen som har hatt det gøy med å skrive teksten.... Joda, men syns det er jo litt gøy uansett da Lenke til kommentar
operaman Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) :!: Her er forresten den engelske versionen av samme teksten. EDIT: Her er en KWord fil med tekten og litt formattering. is.your.son.a.hacker Endret 19. juli 2005 av operaman Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) To this end, I have decided to publish the top ten signs that your son is a hacker. Sleipe mannen, men var litt underholdene:D. Edit: Quake is an online virtual reality used by hackers. It is a popular meeting place and training ground, where they discuss hacking and train in the use of various firearms. HA HA HA HA Endret 18. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Neeii! Alt stemmer! det kan ikke være mulig! Fattern må ikke lese dette! Lenke til kommentar
uro Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Det var jo lite genial tekst eller, Holdt på og le meg ihjel Endret 19. juli 2005 av uro Lenke til kommentar
sull Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Les kommentarene!! De er jo enda morsommere enn teksten! (på den engelske versjonen altså) Endret 19. juli 2005 av sull Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heter Linux Lunix på svensk, eller er det jeg eller han svensken som tar litt feil her? Verste er at 6 av de greiene som sto der gjelder meg Men moro, det var det Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Altså, eg synst ikkje det er rart at nokre trur at denne teksten er alvorleg. Ein del foreldre klarar å misforstå det MESTE! *host hark kristne fundamentalistar host hark amerikanske spesielt host hark* Men eg har nok aldri ledd so mykje som av den teksten der. "Hacker programs such as Bonzi Buddy" <--- Trur eg lo i nærmare 5 minutt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) "6. Använder din son Quake? Quake är en online virtuell verklighet som används av hackers. Den är en populär mötes- och övningsplats där de diskuterar hacking och övar sig i vapenhantering. Många hackers utvecklar antisociala mönster pga användandet av denna virtuella verklighet, och den kan orsaka ett planlöst beteende hemma och i skolan." "8. Är din son besatt av "Lunix"? BSD, Lunix, Debian och Mandrake är alla varianter av ett illegalt hackeroperativsystem som uppfanns av en före detta sovjetisk agent vid namn Linyos Torovoltos innan ryssarna förlorade det Kalla Kriget. Det grundar sig på ett program som heter "xenix", vilket skrevs av Microsoft för den amerikanska regeringen. Dessa program används av hackers för att bryta sig in i andra människors datorsystem för att stjäla kontokortsnummer. Med användning av mp3-program kan de också användas för att bryta sig in i andras stereoapparater för att stjäla deras musikk. Torovoltos är en ökänd hackare och ansvarig för att ha skrivit många hackerprogram såsom "telnet", vilket används av hackare för att ansluta till datorer på internet utan bruk av telefon. Din son kan försöka att installera "lunix" på din hårddisk. Om han är försiktig kanske du inte upptäcker att det finns där. Hursomhelst är Lunix ett nyckfullt odjur och om det inte hanteras korrekt kan din dator skadas och till och med förstöras genom att den tar bort Windows. Är så fallet måste din dator repareras av en yrkesman. Om du ser ordet "LILO" när Windows startar (när du just slagit på datorn) så har din son installerat lunix. För att bli av med det måste du skicka tillbaka datorn till tillverkaren så att de kan montera in en ny hårddisk. Lunix är en mycket farlig mjukvara och kan inte tas bort utan att ytan på din hårddisk skadas. Om din son använder Quake ska du få honom att förstå att det inte är acceptabelt för dig. Du ska förvissa dig om att alla skjutvapen är säkert inlåsta och har slutstyckena borttagna. Du bör också uppmärksamma hans skola om att du är orolig för honom." O_o Og hvorfor alltid 'son'? Kjønnsdiskriminering? Endret 22. juli 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Dette var litt gøy, beit meg spesielt merke i dette: (egne framhevinger) Är din son besatt av "Lunix"? BSD, Lunix, Debian och Mandrake är alla varianter av ett illegalt hackeroperativsystem som uppfanns av en före detta sovjetisk agent vid namn Linyos Torovoltos innan ryssarna förlorade det Kalla Kriget. .Hvor feil går det an å ta?! Dette var slettes ikke humpr, sånt blir jeg sur av Endret 22. juli 2005 av dabear Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dette var litt gøy, beit meg spesielt merke i dette: (egne framhevinger) Är din son besatt av "Lunix"? BSD, Lunix, Debian och Mandrake är alla varianter av ett illegalt hackeroperativsystem som uppfanns av en före detta sovjetisk agent vid namn Linyos Torovoltos innan ryssarna förlorade det Kalla Kriget. .Hvor feil går det an å ta?! Dette var slettes ikke humpr, sånt blir jeg sur av Ja, ikkesant? De burde saksøkes for feilinformering. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det meste der gjelder meg men hva er qake?der er vel ikke spillet han snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå