Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

MIX Candy Storkiosken

Anbefalte innlegg

Takker Jonas. Vel, skal se hva jeg får gjort. Du skjønner tiden løper fra meg ;)

Vet jeg har gjort bedre, seriøst. Skulle fortsatt på det andre utkastet jeg hadde som hadde hvit bakgrunn...vel vel. Litt for sent å begynne på nytt nå, må gjøre det beste utav det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja, men hva mener du med dynamikk? Tja, fra kundens side er kravet at han skal kunne redigere sider, det er alt...om det var det du mente...

Tenk når den blir stappfull av innhald - kva gjer du då?

Eiget "vindu" som scrollar på midten av sida, eller skal heile sida utvide seg nedover?

Lenke til kommentar

Det største problemet med det første designet du viste var at det bugget så kraftig at elementene ikke holdt seg der de skulle være. Da er det vanskelig å se om det kunne blitt pent, enda jeg kan forsikre deg om at det ikke blir det :p

Den nye var bedre, skal den være midstillt? tror det hadde gjort seg.

Den grønne ved siden av der er pen, men hva er den till? Poll?

Ellers er det dynamiske et problem, har laget slike sider før, kan by på problemer. En løsning er å ikke la inholdet gå utover gitt område, men når man da skal liste alle varene byr dette straks på problemer.

Tror jeg ville minsket bruken av "rifflet" linje. Ser ut som om du er veldig glad i det.

btw: husk at en side blir veldig negativt oppfattet om man kan se "jpg korning" på bildene. Ikke bra.

Lenke til kommentar

Hvordan funker den i mozilla, opera?

Den dynamiske "problemet" er ikke noe problem! Hehe, jeg har allerede laget den forrige versjonen med innhold! Jeg utvidet venstresiden nedover med den bakgrunnen, midtområdet også, og høyresiden, da tok jeg og delte den midt på og fylte det i midten med en repeterende bakgrunn, slik at det bare blir en forlengelse!

Og ja, høyresiden brukes til en poll.

Rifflet linje? Du mener den stiplede linjen jeg bruker én plass? ;)

Prøver å unngå dårlig kvalitet på bildene, men nå skal det også være mange andre bilder på siden, og det er ikke alle som har ADSL...

Lenke til kommentar

Da får du prøve å bruke png der du kan, og heller kutte ned på mønster osv ellers på siden. Viktig at logo osv er klar.

btw: kan ikke se at du kan få til mer enn 5 bilder sån det er nå. :)

Edit, med untak av bakgrund osv da :blush:

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...