ovle Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe et av disse hovedkortene: http://www.multicom.no/GroupsAndProducts.a...type=&HKLevel=2 Har ikke peiling på hovedkort i det hele tatt, men nå sitter jeg på et elitegroup k7s5a som jeg er lite fornøyd med.. Så jeg tenkte jeg skulle oppgradere! Kan noen hjelpe meg å bestemme meg? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Tror det vil hjelpe å flashe hovedkortet. Lenke til kommentar
ovle Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Å? Kan du finne en flash-utility og oppdatert bios da? Har letet, men aldri fått det til! Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 BIOS oppdateringer finner du på ECS sine sider. Øverst på siden velger du Downloads --> Motherboard. Product er Socket 462 (som er det samme som Socket A), så hovedkortet du har (står listet opp flere K7S5A hovedkort). Angående anbefalinger av hovedkort, så anbefaler jeg Abit NF7-S2 (som er basert på nForce2). Av de hovedkortene Multicom fører, så syntes jeg dette ser best ut. Du finner et review av det her. Target Lenke til kommentar
ovle Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Takk! Tror du jeg vil merke stor forskjell på dette hovedkortet i forhold til det jeg har? Har blant annet et geforce ti4200 som jeg ikke får utnyttet fullt ut pga agp4x. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Om du er en vanlig pc bruker og overklokker ikke så vil du neppe merke stor forskjell, det er også verdt å vite at forskjellen mellom apg 4x og agp8x er ca 2-4% maks, altså neppe merkbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå