ccalz Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hva var register endringen igjen, noen som kan refreshe? for de som ikke skjønner hva jeg mener så er det når man nedlaster kan man ikke ha flere en to nedlastinger om gangen. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Eg lurer på det samme, men eg kan berre ha 3 om gangen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 tror faktisk ikke dette er mulig i Internet Explorer. skjønt jeg er ikke helt sikker for jeg bruker den ikke selv, men utifra det jeg kan se i Intillingene under Internet Options så ser jeg ikke noe sted der du kan sette at du vil laste ned flere filer om gangen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hiv ned CachemanXP, så går du på tweaks og så 'max IE Connections per server' Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 det er bare en simpel regedit sak, men husker ikke hvor Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 XP-AntiSpy er enkelt og greit. xp_AntiSpy_english.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå