EagleEye123 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Har to problem: 1. I opera blir bildene plassert "feil" på endel sider spesielt på programmer.no, der ene bildet faktisk går over tekstene.... 2. Nye artikler på programmer.no blir ikke tilgjengelige for meg før etter flere dager etter at de har blitt skrevet, har prøvd å slette cache, men problemet er der fortsatt... Får heller ikke noen "samleside" med alle kategorier, må manuelt klikke linken "Alle Seksjoner" og så velge ett av fire (Programvare, Linux, Windows, Programmering). Gjelder for alle mine nettlesere..... På pc'n vi har på arbeid er det ikke slikt prob, der er alt på en side, og alle artiklene er der med en gang... Er det noen som kan hjelpe? Bruker ikke noen proxy... <EE> edit: på en TFT skjerm er det godt synlig, vet ikke hvordan dt blir på en vanlig, men vist du ser godt på bildet, er faktisk linkene til sikkerhet og guider under bildet med...... Endret 18. juli 2005 av EagleEye123 Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvilken Opera-versjon bruker du? Mener å huske jeg hadde problemet med feilplasserte bilder på programmer.no for en stund siden (1 år ++), altså i en eldre Opera-versjon. Lenke til kommentar
EagleEye123 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Nyeste norske.... 8.01 Problemet oppstår også i nyeste engelske (8.02) Endret 18. juli 2005 av EagleEye123 Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har du prøvd å kjøre en helt fersk install? Altså som ikke er installert over en eksisterende Opera-versjon? Lenke til kommentar
EagleEye123 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jupp... Hadde ikke prøvd opera før jeg installerte den norske.... Er nå blitt frelst, men sliter litt med dette da... edit: Note to self: U R A MoRoN! Skjermstørrelsen som gjorde det.... Kjører på 19" widescreen... Resiza litt så ordna dt seg... Fy fy fy... Dumme meg.... Ingen som har noen tips ang. oppdateringen da? Endret 18. juli 2005 av EagleEye123 Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er det bare på programmer.no problemet oppstår? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har også opplevd dette problemet med Opera. Usikker på om det skyldes dårlig kode eller en feil i parsingen til Opera. Heldigvis skjer det svært sjeldent. Opera 8.0 (en) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå