Lanka Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette er til en veninne som jeg nesten ikke har kontakt med, men som jeg har snakket med i det siste. Så da følte jeg at det var på sin plass med en bamse eller no. Men skal jeg pakke den med et kort ? Eller bare stappe den i en pose og gi med et kort? eller bare gi den i hånda. sånn direkte? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Pakk den inn. Blir liksom, bedre da. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Mye morsommere : Sett den utafor døre og teip et pent kort i handa hans, så ringer du på døra og stikker av. Så kan du komme lit senere, alltid gøy Edit : Sløyfe er også ok, men sløyfe + kort=best Endret 18. juli 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg vil si at det blir for "bursdagsaktig" om du pakker den inn, og på en måte mindre personlig sånn. Jeg ville ikke pakket den inn, føler at det blir litt mer "romantisk" på en måte hvis ikke du gjør det. Gi gjerne med et kort også der du skriver noe fint hvis du føler for det Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Synes ikkje du burde pakka den inn, du kan ha eit rødt bånd med eit fint kort rondt på halsen på bamsen. Det hadde vertfall gleda meg. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Oki da er saken klar Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Mye morsomere :Sett den utafor døre og teip et pent kort i handa hans, så ringer du på døra og stikker av. Så kan du komme lit senere, alltid gøy ja, noe sånt. den skal IKKE pakkes inn. ødelegger liksom morroa Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Man pakker IKKE inn bamser. Da hadde jeg gitt bamsen tilbake. Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg kjøpte en en stor og fin bamse til min kjære Ada for en stund siden. Jeg fikk den naturligvis pakket inn fordi Ada elsker å pakke opp pakker. Jeg vet faktisk ikke hva Ada likte best med denne pakken: Å rive av papiret eller å rive i stykker bamsen like etter... Ada er en rottweiler Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ... been there, done that men med en Bassett Hound da.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Mye morsomere :Sett den utafor døre og teip et pent kort i handa hans, så ringer du på døra og stikker av. Så kan du komme lit senere, alltid gøy stemmer for denne eg genialt , tror eg skal prøve denne en eller annen gang når eg har mulighet Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Man pakker IKKE inn bamser. Da hadde jeg gitt bamsen tilbake. Enig! Bamser hører sammen med røde sløyfer og ikke noe mer (kort da, hvis man vil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå