Windoge Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg lurer helt enkelt på om det er mulig å overføre penger til en sperret bankkonto. Sperret kontoen min for en stund tilbake grunnet missbruk, og har behov for å få overført noen kroner til kontoen. Er det forresten like enkelt å gjenåpne den som å stenge den? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Tror nok at du kan åpne den igjen hvis du drar ned til banken og viser gyldig legg.. Overføringa er jeg litt usikker på. Det skal vel gå ann. Ettersom avsender ikke kan vite om den er sperret eller ikke. Det som muligens skjer er kanskje at pengene blir sendt tilbake til avsender Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Overført til konto får du nok gjøre ja. om det ikke går så får du ihvertfall beskjed av nettbank eller hvilken som helst måte du velger å overføre om at det ikke er mulig å få overført. Beste måten å finne utav det på er vel igrunn bare å prøve? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Sperret betyr at den er sperret for uttak. Overførsel til sperret konto går fint. Det er helt vanlig ved f.eks. depositum for husleie. Huseier oppretter en sperret konto som leietaker overfører depositumet til. Hvis kontoen er sperret pga. mistet bankkort vil du nok kunne få ut penger ved å henvende deg personlig i banken og kunne fremlegge legitimasjon og dokumentasjon på at du er kontoinnehaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå