tango82 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Jeg kjøpte for etpar dager siden et Mustek gSmart Mini...og det fungerte veldig bra det.Bildene hadde ganske varierende kvalitet,men var for det meste imponert.Men,nå har jeg store problemer.Skulle føre over bildene jeg nettopp hadde tatt til pcn og med et brukte pcn veeeeeeeeeeeldig lang tid,det var nesten som om den stoppet helt opp!Ingenting skjedde og jeg tok usb-kabelen ut av kameraet,men nå reagerer INGEN av knappene!Får ikke slått av kameraet eller noen ting!Når jeg plugger inn usbkabelen inn i kameraet kommer det et rødt lys forran,men ellers er det ingen forskjell! Forbanna drit.Hva skal jeg gjøre for å få kameraet til å reagere igjen?Vet ikke om gSmart mini 1 har noe reset knapp... Hvor lang er batterikapasiteten på et fullladet batteri,eventuelt hvordan kan batteriet utlades fortere? damn. hilsen tor Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 hvorfor i allverden kjøpte du et gsmart mini kamera når mini 2 har vært på markedet så lenge og har hatt så mye omtale her på digitalkamera.no ..waste of money .. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Åpne kameraet og se om det er en sånn skjult reset-knapp som på de første gsmart 2-kameraene. (De seneste har jo hull til reset-knappen merket "reset") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå