jegerenfisk Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette kan bli litt tricky å forklare men skal prøve etter beste evne. url til filen jeg skal bruke er: home.no.net/gefule/images/tv_guide/tv_gude/tvguidephp.php men den ligger egentlig i: home.no.net/gefule/public.html/images/tv_guide/tv_gude/tvguidephp.php men url for å komme til filen må jeg bruke url som jeg skrev først. når jeg skal bruke php include må jeg bruke path og ikkje url, men da blir path en feil pga den tar med public.html håper dere skjønner hva jeg mener og kan hjelpe. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ser ikke helt sammenhengen mellom spørsmålet ditt og databasegruppen som du har postet i. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 flyttes fra databaser til php-kategorien. Ser ut til at problemet passer bedre i den kategorien. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hva er galt med include "/home.no.net/gefule/public.html/images/tv_guide/tv_gude/tvguidephp.php"; ? Endret 19. juli 2005 av ZoRaC Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det som kan være feil med den includen, er : feil navn på fil(tvguidephp.php skal være tv.php), feil navn på katalog(tv_gude skal være tv_guide) Denne skal da fungere: include "images/tv_guide/tv-guide/tv.php"; Såfremt at siden du skal inkludere i ligger i rot katalogen (public_html) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå