Gå til innhold

Drittlei av farming etter Set-items...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, apropos rollling, så føler jeg meg veldig uheldig. Spesielt det at jeg nå 3 gang på rad har opplevd å rolle høyt på et blått item (først i Strat, så Scholo, og sist nå LBRS), for så at noen roller likt. Deretter blir det reroll og jeg taper. Dessuten har jeg aldri rullet høyt på epics, siste gangen var i går kveld i LBRS på Krol Blade. Jeg rulla 15, og warrioren (ffs!) rulla 79 og vant. Deretter ble det en diskusjon om det var et warriorvåpen, og etterpå viste det seg at warrioren gikk rundt med "Lorespinner" og ikke epic'en han hadde fått. Men tilslutt da folk begynte å gjøre han veldig oppmerksom på det bytta han. Drittwarrior! Ser ut som jeg blir ninja'a every single week...

Warrior med Lorespinner? OMGWTFOLOLOLOL!!1

Lenke til kommentar

Lightforge dropper SKJELDENT på min server...

kjenner en som har gjort litt over 50 raid i UBRS/LBRS/SCHOLO uten å se dem droppe engang... I går tok jeg en tur til UBRS for og gjøre Egg-Bossen... da vi tok "the beast" droppa LF shoulderene og jeg vant med hårfine 65 mot 64 og 16...

senere sjekka jeg mailbox der lå belt også ( glad i mine guidlies ) og bracers hadde jeg fra før :D fikk min første set-bonus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...