Gå til innhold

Drittlei av farming etter Set-items...


Anbefalte innlegg

Vel, har vel har en 50 runs nå i Startholm, LBRS, UBRS, Scolo etc, og så lang har jeg fått 1! forbanna Wildheart item... Jeg er nå seriøst drittlei hele greia, og det har gått drastisk ned på spilletiden min. Jeg prøver å få til et raid pr. dag, men slik det ser ut nå så betyr det at det er måneder til jeg kommer til å ha det jeg trenger av Wildheart settet for å kunne entre MC og denslags. Det er for kjipt synes jeg, at man skal være tvunget til å gjøre de samme forbanna instances igjen og igjen og igjen og igjen og igjen på jakt etter en og samme tingen. Ikke ser det spesielt random ut heler, I startholm har jeg sett Beaststalker 1 gang, dreadmist flere ganger, og Valor faen meg nesten hver gang!

 

Jeg er nå i ferd med å gå helt tom, og slik det ser ut nå så entrer jeg min siste uke i wow...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som du har maksimal uflaks. Har bare vært med i 5 Strat raids, 1 Scholo raid, 3 UBRS raids og 1 LBRS raid enda jeg og kan bekrefte at det faktisk dropper Wildheart deler ja :yes: Opplevde faktisk at 2 Wildheart gloves (BoE) droppet under 1 og samme run (random loot drops) i UBRS.

 

På disse få raidene har jeg fått;

Dreadmist Boots

Dreadmist Bracers

Magister's Leggings

 

Ja, jeg vet at Dreadmist er Warlock items egentlig, men de er veldig fine for mage også (særlig en som har lvl 48-53 grønne møkka items). Men ingen av warlockene trengte de og folka syntes det var greit at jeg fikk de.

 

Warlock'en som rolla på Magister beltet ble derimot noget upopulær (siden jeg også trengte det) i teamet.

Lenke til kommentar

hahahahahahahahhaha druid som whiner over lack of set items ....

 

Der jeg kommer fra disenchanter vi BoP wildheart items, BoE itemsene går for 5g BO på ah og hver eneste druid har dem xP

 

prøv å skaff deg priest set eller rogue sett, shaman er vel og ganske hyggelig å skaffe xP

Lenke til kommentar

Jeg er level 57 undead priest, og de folka jeg skulle spille med var så desperate at de tok meg med til ubrs. Først så dropper 2x Devout beltet, så jeg fikk det ene. Så dropper Devout shoulder, fikk jeg også. Siste bossen, dropper devout robe, men uheldigvis roller jeg 4 på den. :dribble:

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar

Enkelte spillere er vel bare sinsykt uheldige. I går hadde jeg UBRS team (kverka Rend og fikk Eye of the Beast trinketen...w00t!) og i teamet var det en hunter som hadde kjørt UBRS 39 ganger. Han hadde 7/8 av Beaststalker settet og manglet kun chest. Gjett hva som droppa av sjefen i UBRS :yes: Men det tragiske var at han tapte rollen mot 2 andre huntere i raidet. Han tilbydde seg å betale vinneren 200 gull for å få loote den, men vinneren nektet. Må si jeg syntes litt synd på han. Er nok litt bittert det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fant detta på Thott, vet ikke hvor nøyaktig alt er, men mye av det stemmer iallefall.

 

Wildheart Belt - Random Stratholme drop; good chance to drop from Abominations towards the end of the Undead side

Wildheart Boots - Mother Smolderweb in Lower Blackrock Spire

Wildheart Bracers - Random Stratholme drop

Wildheart Cowl - Darkmaster Gandling in Scholomance

Wildheart Vest - General Drakkisath in Upper Blackrock Spire

Wildheart Spaulders - Gizrul the Slavener in Blackrock Spire (Not sure about this one)

Wildheart Kilt - Baron Rivendare in Stratholme

Wildheart Gloves - The Troll Seers and (possibly) Headhunters in Lower Blackrock Spire

Lenke til kommentar
Enkelte spillere er vel bare sinsykt uheldige. I går hadde jeg UBRS team (kverka Rend og fikk Eye of the Beast trinketen...w00t!) og i teamet var det en hunter som hadde kjørt UBRS 39 ganger. Han hadde 7/8 av Beaststalker settet og manglet kun chest. Gjett hva som droppa av sjefen i UBRS :yes: Men det tragiske var at han tapte rollen mot 2 andre huntere i raidet. Han tilbydde seg å betale vinneren 200 gull for å få loote den, men vinneren nektet. Må si jeg syntes litt synd på han. Er nok litt bittert det der.

Jeg hadde tatt de 200 gullene med en gang :p

 

Kom på en annen historie som en kompis fortalte. Det droppet et eller annet item som 2 stk. trengte. Så de skulle rolle om den. Førstemann roller 2 og blir åpenbart forbanna. Andremann svarer tilbake med: "Yummy" og roller 1 :p

Lenke til kommentar

Heh, apropos rollling, så føler jeg meg veldig uheldig. Spesielt det at jeg nå 3 gang på rad har opplevd å rolle høyt på et blått item (først i Strat, så Scholo, og sist nå LBRS), for så at noen roller likt. Deretter blir det reroll og jeg taper. Dessuten har jeg aldri rullet høyt på epics, siste gangen var i går kveld i LBRS på Krol Blade. Jeg rulla 15, og warrioren (ffs!) rulla 79 og vant. Deretter ble det en diskusjon om det var et warriorvåpen, og etterpå viste det seg at warrioren gikk rundt med "Lorespinner" og ikke epic'en han hadde fått. Men tilslutt da folk begynte å gjøre han veldig oppmerksom på det bytta han. Drittwarrior! Ser ut som jeg blir ninja'a every single week...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...