DE1 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Som topic sier så har jeg en knallbra dag i dag Jeg ringte i dag tidlig for å sjekke saldoen på kortet mitt og der hadde jeg nettopp fått lønning. Og nå som jeg skyldte mamma og pappa penger Så spurte jeg en kamerat litt og fikk lov til å sitte på i en Porsche 944! Så skal vi ut med båten etter det. Så i kveld skal jeg øvelseskjøre med Passaten vår (Jeg er altså 14 år og elsker å kjøre bil på uoffesiel veg) Kan det bli bedre? Gleder meg veldig Edit: En del leif Endret 18. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hoeres ut som en fin dag. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) er det positivt å skylde folk penger då??? Endret 24. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 er det positivt å skylde folk penger då??? Da får jeg ivertfall betalt dem da Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 grattis, men hvor kjørte du på uoffentlig veg? jeg har tatt noen mil etter offentlig veg, men har ingen ideer der det er gjerde rundt som det er mulig å øvelses kjøre, jeg er bare 13 år enda hvor kjørte du? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Har kjørt noen km på Riksveg 250 en gang før med ti-seter (Det var offentlig veg) Jeg kjærte på uoffentlig veg...Var en veg som gikk inn til noen km inn i skauen. Er bare 14 selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå