LightSabre Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei, som emnet sier er jeg på jakt etter en mobil til min mor. Hun har ikke så mange krav så jeg ser ikke noe behov i å bruke malen. Eneste krav er at den er enkel å ringe og sende sms med. Den bør også være i den rimelige neden av skalaen (uten abonnement), men såpass solid at den varer noen år. Finnes det noen "roundup" test av enkle billige telefoner, eller er det noen som har noen anbefalinger? Alle svar mottas med stor takk. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) jeg kan anbefale en Nokia 3510i den har store taster, enkel og sende sms med og ringe med, fargeskjerm, mamma har en sånn, hun er kjempe fornøyd med den Endret 18. juli 2005 av alex91 Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takker for tipset, men den er vel noen år nå, og jeg kan ikke finne noen som selger den. Trenger en telefon som finnes på markedet... I den rimelige enden finnes bla Nokia 2600 Nokia 2650 Nokia 3120 Sony Ericsson T290i Sony Ericsson J210i Sony Ericsson J300i Noen som har noen anbefalinger eller motforestillinger mot noen av disse? Kan sikkert gå opp litt i pris hvis det er nødvendig for å få akseptabel holdbarhet/kvalitet, men trenger ingen ekstrafunksjoner da hun såvidt klarer å sende en sms uten hjelp... Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Mamma har en Siemens C60... Jeg ser på den som en litt mamma-telefon. Endret 19. juli 2005 av Julie Lavendel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå