torlo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei! Jeg satte sammen min nye Soltek Barebone i går, og alt fungerte glimrende! Jeg fikk lagt inn windows xp uten noe problem, og koblet pc'en til i nettverket via min Linksys wrt54g router(Med kabel) Dette fungerte utmerket en god stund, men plutselig.. Jeg holdt på å kopiere over noen filer i nettverket, og under denne prosessen bestemte nettverket mitt seg for å slutte å fungere. Hver gang jeg prøver å putte i nettverkskabelen, så står bare pc'en og connecter/reconnecter til nettverket i en forrykende fart:-/ Men, ingen forbindelse blir opprettet... Jeg har prøvd følgende: - Sjekket nettverkskabelen og alt er i orden med den og routeren - Prøvd å sette fast ip - Reinstallere nForce3 nettverksdriverne Mine specs er som følger Soltek EQ3801A Socket 754 nForce3 300W PSU, AGP, GBLan, Audio Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 5ns Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 64Meg x 64 Sapphire Radeon 9600PRO Advantage 128MB AGP8X,ATI9600PRO,DVI-I,TV-Out,Full-Retai Samsung Spinpoint 7200.7 160GB SATA 8MB 7200RPM NCQ AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz Socket 754, 512KB, BOXED m/vifte Håper noen har noen tips til hva jeg skal foreta meg nå.. Frustrerende med et nettverk som ikke funker:-( På forhånd takk for hjelpen! *EdeN* Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Om du ser bak på nettverkskortet. Står det å blinker utrolig fort der da? Eller blinker det i "normal" fart? Lenke til kommentar
torlo Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hmm, vil vel si at d blinker ganske så fort. Hele porten Blinker oransje med et sekunds mellomrom omtrent. Har du vært borti noe lignende før? Lenke til kommentar
torlo Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Nå har jeg prøvd å flashe bios'en, men fortsatt uten hell Har vaffal fått nyeste bios da, rev 1.9 fra Soltek Noen som har noen tips til problemet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå