djplaya Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei.. Jeg skal bygge meg ny pc og da lurer jeg på hva skal jeg velge av amd xp2000 eller pentium4 2ghz prossesor? Håper det er noen med negative,positive og tips til dette innkjøpet.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hadde samme valget, bestillte meg en pentium i går, med sis546dx-chipsett er prisen så og si den samme (inkludert kjøler). Ytelsen er omtrent lik, men pentiumen har større klokkingsmuligheter. Men hvis du ikke vil opp i pris må du ditche usb 2.0 og firewire. Så hvis nye feutures er viktig for deg hadde jeg vurdert xp2000 sterkere. AtW Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 ja.. men jeg lurer på cache er jeg?? Og hvor mye kan jeg klokke en pentium4 2.0 ghz?? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Du skal klokke ja. :smile: Da ville jeg nok valgt P4. Du kan i hvert fall få 2GHz-en opp i 2,6++ og da vil den slå en xp2000. Men overklokkingen er selvsagt avhengig av ram og hovedkort.. Lenke til kommentar
Kane Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Overclockers.com har en CPU database på denne siden: http://overclockers.cssftware.com/CPUdb/index.cfm gjennomsnittet for NW 2.0 er på ca 2.6Ghz Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg ville gått for P4, pga varme(les:OC), brukervennlighet og jeg vil også nevne stabilitet selv om det kan provosere endel "enkle sjeler" her på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå