Lifeform Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei! Noen som har tips til et dugandes Blogg-system med mulighet for opplasting av bilder og tekst via mobiltelefonen ? Skulle gjerne hatt nyss i hvilke norske leverandører som leverer rimelige og gode løsninger på dette. Lenke til kommentar
resol Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Du har jo www.mobilblogg.no men da har du jo ikke noen eksternside, og har bloggen din hos dem! : missforsto litt jeg Endret 18. juli 2005 av resol Lenke til kommentar
magikern Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 i Gallery2 fra gallery.menalto.com er det en funksjon for å laste opp bilder fra Nokia, hvis du kan php så går det kanskje an å sjekke hvordan de gjør det der... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Takker! Kontakta Blogsoft.net som står bak greiene... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette gjeld ikkje for bilder, men: http://misinterpreted.org/archives/2005/07...vices#the_entry Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg har laget denne funksjonen på hjemmesiden min. Trikset er å sende mms som mail til en adresse, og ha et script (jeg brukte php) som sjekker denne mailadressen med jevne mellomrom. Da er det forholdsvis greit å få ut informasjonen fra mms-en og gjøre hva man vil med den. a. Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har laget denne funksjonen på hjemmesiden min. Trikset er å sende mms som mail til en adresse, og ha et script (jeg brukte php) som sjekker denne mailadressen med jevne mellomrom. Da er det forholdsvis greit å få ut informasjonen fra mms-en og gjøre hva man vil med den. a. Hei... Skulle gjerne hatt dette scriptet! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Textamerica, som blant annet Kent.nu bruker, er et alternativ. (Næmmen.. Meg jo.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå