Pysj Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Møkkamobil til salgs Denne mannen ønsker å selge sin mobiltelefon på eBay. Hvorfor? Han har aldri hatet en mobiltelefon så sterkt noen sinne, og ønsker den død over alt på jord. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det er sjeldent jeg ler høylytt, men dæven, festlig! Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Enkelte mennesker skulle aldri hatt en mobiltelefon Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Enkelte mennesker skulle aldri hatt en mobiltelefon sant! Jeg begynte å le da jeg leste "Da han truet telefonen!"-avsnittet! :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hæhæ, den artikkelen lo jeg godt av :!: Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skulle gjerne kjøpt DVD'en Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nice. Har hatt møkkatelefoner selv som jeg har knertet på livlige måter : En Alcatel Brick "murstein" aka personlig forsvarsvåpen ble avlivet på skytebanen på værnes, trengte faktisk 3x9mm parabellum for å avlive den. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nice.Har hatt møkkatelefoner selv som jeg har knertet på livlige måter : En Alcatel Brick "murstein" aka personlig forsvarsvåpen ble avlivet på skytebanen på værnes, trengte faktisk 3x9mm parabellum for å avlive den. Jeg pleier å miste telefonen i veggen jeg Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg pleier å miste telefonen i veggen jeg Miste telefonen i veggen? Ja, ja, nå har jeg hørt det og, haha. Det er ikke ment for å være frekk eller nedlatende. Endret 18. juli 2005 av CheGuevara Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hehe.. Han kan i hvertfall ikke klage på eksponeringen som annonsen hans fikk. Også er det litt hærlig å se ærlige meninger i annonser for en gangs skyld. Ikke det vanlige overfladiske "Knallbra - perfekt for deg som bla bla - røverkjøp - stilig - effektliv - bra - mye for pengene". Det er ikke lenge siden en leilighet i Oslo ble annonsert på samme måte - og gikk til langt over takst. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skulle gjerne kjøpt DVD'en Me too! Me too!!! :!: Lættisartikkel!! Haha, så dritbra!! :!: Virket i grunn som en grei telefon, spør du meg.. Kommer vel litt an på... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg pleier å miste telefonen i veggen jeg Miste telefonen i veggen? Ja, ja, nå har jeg hørt det og, haha. Det er ikke ment for å være frekk eller nedlatende. Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen En venn av meg, sossete enebarn, kasta sin 3310 i veggen for å få ny når en i klassen fikk 3330 Dette er selvsagt noen år siden, da han til dags dato ville brukt langt mer avanserte metoder for å knerte telefonen sin Btw, moren hans lot han få kjøpe sin egen nye mobil da han "mistet" sin gamle T610. Hans nåværende telefon er 3200 :!: Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen Angrer alltid etterpå da... Har mistet hvertfall 3 telefoner på denne måten. (Må lære å kontrollere sinnet mitt) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen Angrer alltid etterpå da... Har mistet hvertfall 3 telefoner på denne måten. (Må lære å kontrollere sinnet mitt) Vel.. Han kompisen min pælma den i veggen fordi han ville ha ny Jeg kunne aldri ha funnet på å kaste lille godklumpen min i veggen Når jeg er sint tar jeg heller opp 7600 og ser på noen bilder av kjæresten min Hehe.. Angående han duden; leste annonsen hans på engelsk Mye bedre på originalspråket Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Annonsen gjør seg best på originalspråket ja Dessvere (?) er det grenser for hvor fritt man kan oversette uten å få sparken Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 I know what your thinking, you're thinking "I could download something like that off the net".Trust me, in my video, you'll be able to f-e-e-l the hatred, it'll be worth it. :!: Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hmm, telefon som møter fysisk vegg ja. har skjedd meg en gang, med en siemens m35. den funker ennå men driver å spytter ut kortfeil (mest sansynlig fordi det står ett nytt telenor sim-kort i den og den klarer ikke levere nok spenning). Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg pleier å miste telefonen i veggen jeg Miste telefonen i veggen? Ja, ja, nå har jeg hørt det og, haha. Det er ikke ment for å være frekk eller nedlatende. Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen En venn av meg, sossete enebarn, kasta sin 3310 i veggen for å få ny når en i klassen fikk 3330 Dette er selvsagt noen år siden, da han til dags dato ville brukt langt mer avanserte metoder for å knerte telefonen sin Btw, moren hans lot han få kjøpe sin egen nye mobil da han "mistet" sin gamle T610. Hans nåværende telefon er 3200 :!: [OT]Det skulle vel ikke være Edvard du snakker om?[/OT] Dette innlegget har ikke blitt redigert av CheGuevara, 22/07/2005 : 00:24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg