Psyduck Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har en pc som jeg kunne tenket å bruke i to forskjellige rom. Koplet to skjermer til skjermkortet (vga og dvi), men får bare bilde på den ene (dvi). På skjerm som er koblet til vga får jeg "no video input signal". DET VAR DA DET SLO MEG, har jeg driti på draget nå, går ikke dette an? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Catalyst control center er å anbefale. Der har du mange valg. Edit: Dette er også mulig; Bilde: Endret 18. juli 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
underground Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg bruker catalyst control center. Er veldig enkelt og få til 2 skjermer. Du velger og enable skjerm nr 2 i control panelet og deretter velger du hvilken skjerm som skal være primary og secondary skjerm. Dette gjør du ved å høyreklikke på skjerm nr 2. Endret 18. juli 2005 av underground Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 gjelder dette alle brikkesett??? eller bare ati? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nei, berre ATI, og det funker ikkje på alle ATI-kort heller. Nvidia har ein liknane meny som du får på deira heimesider. Prinsippet er nok det samme. Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ultramon er også å anbefale Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor ikke bare lese Guide: dual/trippel skjerm oppsett v2.0! som er Sticky i skjerm-kategorien? Der står det meste du lurer på. Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Har en pc som jeg kunne tenket å bruke i to forskjellige rom. Koplet to skjermer til skjermkortet (vga og dvi), men får bare bilde på den ene (dvi). På skjerm som er koblet til vga får jeg "no video input signal". DET VAR DA DET SLO MEG, har jeg driti på draget nå, går ikke dette an? Hei takker for alle svar, nå funker det toppers. Gikk inn i skjerminnstillingene og fikk klonet skjermene med et program (n-View) som var innstallert ifm skjermkortet. TAKK TAKK TAKK TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå