Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Mormor skal selge bilen sin, og sier at jeg kan få den billig. Hun skal spleise med forsikringen, noe som gjør at det koster meg 3k for bilen og 4k for forsikringen. Bilen har litt rust ved dørene, og noen små bulker. Det jeg lurer på er om det er lurt av meg å investere i en bil og spare opp bonuspoeng. Mormor sa at jeg etter 1 år så har jeg 40% bonuspoeng, det var avtalen med forsikringsselskapet. Er det smart av meg å spare pengene å glemme bil, eller er det lurt av meg å slå til nå? Jeg får tilbake kameraet mitt i morgen så da kan jeg prøve å få knipset noen bilder. PS: Jeg er 18 år og går på skole. Har egentlig ikke behov for bil, annet en at det er "kjekt". Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Å begynne å spare opp bonus nå er lurt, da får du billigere forsikring senere Endret 18. juli 2005 av zandro Lenke til kommentar
pæren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 På en annen side kan det være lurt å vente, da premien ofte også avhenger av alder. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 På en annen side kan det være lurt å vente, da premien ofte også avhenger av alder. Det eneste du sparer når du er fylt 23 er 1600,- ikke mer. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hos enkelte selskap får du tilbake ungdomstillegget hvis du kjører skadefritt. Så det trenger ikke å bli dyrere, du må bare låne de litt penger et par år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå