MoNoXiDe Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Skal bygge meg en stasjonær MP3 spiller. Skal kjøpe dette kabinettet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309229&cks=PRL Denne maskinen skal kun brukes til MP3 avspilling og billedfremvisning. Det må kunne kjøres Meedio eller eventuelt andre lignende media programmer. Den må kunne håndtere en fjernkotroll. Mitt spørsmål er da, hviket VIA mini ITX HK må jeg minimum ha? Husk at dette også skal være tilnærmet lydløst. På forhånd takk. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 "bump" Ingen som vet? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) du har et lite utvalg av VIA hovedkort, men du kan jo vurdere en vifteløs versjon siden du kun skal bruke den til bilde og mp3spiller. Eier selv Via Epia M 1 Ghz, støyer ikke mye og har mye innebygget snacks (usb, firewire, s-video & composite ut, digital-ut og de vanlige portene. Hovedkortene er laget for å ikke trekke mye strøm heller så man trenger ikke verden største psu (vifteløse små kan brukes til dette). Tv-ut har også ganske god kvalitet. skal du spille av divx og lignende kan hovedkortene muligens falle litt kort, mitt har problem med å spille av divx uten ekstremt mye tweaking. Ett annet alternativ kan være å kjøpe en xbox+chipp+xmbc, da har du en komplett mediabox som kan spille av det meste du finner.. samt vise bilder, samt spille musikk. HTPC prosjekter er alltid morro å følge... lykke til Endret 19. juli 2005 av texaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå