Jc-g Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg skulle overføre en fil på 14 MB fra PC til K750i via USB kabelen som fulgte med. Det tok ca 5 min Sammenlikner jeg dette med Ipoden min, så tar det ca 3 sekunder på den! Jeg har installert alt av drivere, og USB kontakten skal støtte USB 2.0. Er det flere enn meg som opplever dette? Jeg brukte forøvrig den medfølgende programvaren for å overføre filen. Det heter Sony Ericsson File Manager. Programvaren på mobilen er R1L002. Endret 18. juli 2005 av Jc-g Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Da antar jeg at du overførte til minne i mobilen og ikke til minnekortet? For dette tar nemlig mye lenger tid enn hvis du overfører til minnekortet ditt... Prøv det! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det stemmer nok. Jeg gjorde det samme med en 5 mb fil og det tok noen minutter. Med minnekortleseren tok det noen sekunder. Går det forressten bra å ta ut kortet med mobilen på? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Går det forressten bra å ta ut kortet med mobilen på? Hvis du mener minnekortet, så ja. Bare trykke det litt inn så spretter det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå