embark Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Noen som hører på Opeth her? For ikke så lenge siden ble jeg anbefalt albumet "Damnation". Kjøpte det og synes det er et sinnsykt fint og vakkert album. Og så var jeg i Sogndal i forrige uke, og da kjøpte jeg "Deliverance". Og jeg var solgt. Fy feite for et sykt bra album. Noen andre enn meg som synes tromminga er helt vilt bra? Anbefaler alle å høre de 4 siste minuttene på sangen "Deliverance". Fantastisk bra! Noen som deler mitt syn på Opeth? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg syns det var genialt for et par måneder siden, men så blei jeg ganske lei og har ikke hørt så mye på det siden. Kommer garantert til å begynne å høre på Opeth senere igjen, og liker best de albumene/sangene der de veksler mellom det harde og det veldig melodiøse, som i Still Life. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Blackwater Park er nydelig. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Morningrise er min personlige favoritt. Har nå i noen månder nesten hørt konstant på Opeth. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Fortsatt er jeg veldig opphengt i "Deliverance", men skal se om jeg finner noen eldre album... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Blackwater Park er nydelig. Henger meg på den. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Opeth vil alltid ligge godt plassert i mitt hjerte Har hørt på de en del år nå, og syns det er noe av det mest geniale som noen gang har eksistert! Opeth vil aldri bli glemt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Opeth har lenge vært en av mine favorittband. Jeg liker spessielt Deliverance og Morningrise. Noen flere som skal på konserten til høsten? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hørte en del på det før, men har dabbet av nå. *rote frem album* Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Opeth har vært mitt favoritt band i noen år. Alltid noe nytt å oppdage i sangene Hører forøvrig mest på deliverance og damnation. Endret 18. juli 2005 av FrenChie Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Alltid noe nytt å oppdage i sangene Enig der. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jepp! Liker alle albumene, Men Deliverance og Damnation er de beste (i den rekkefølgen de står.) Sinnsyk tromming på Deliverance Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er og mega fan av Opeth, har ikke hørt så mye på dem i det siste, men det er alltid kjekt å sett dem på i ny og ne. Jeg har ingen favoritt plate, men The Drapery Falls og Demon of the Fall er nok de beste sangene. Hvis dere noen gang er på konsert så ikke gå ut før Demon of the Fall er spilt, de pleier vist å gå fra scenen og komme tilbake for å spille den på slutten (jeg trodde konserten var slutt og gikk ut ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nokon som skal sjå dei på HITS? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Liker Opeth. Helt grei musikk. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Opeth er bra, spesielt Damnation imo. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Opeth! Helt klart en av mine favorittband. Noe av det absolutt beste du finner innen prog metal! (og musikk generelt). Vokalen er genial, han har brutale growl som vil få den mest tr00'e black metaller til å skjelve, samtidig som han har en nydelig clean-voice som er intet annet en nydelig. Melodiene, komposjonene og alt er perfekt her. Siden Opeth er så sinnsykt bra så kan man høre på det i alle slags humør, men må selv inrømme at de ofte blir spilt i mørke tider. Finnes ikke bedre deppe-musikkk. Opeth! Satrucci_: Nei. Endret 18. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Vokalen er genial, han har brutale growl som vil få den mest tr00'e black metaller til å skjelve, samtidig som han har en nydelig clean-voice som er intet annet en nydelig. Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå