Gå til innhold

Opeth - Noen andre som er frelste?

embark

Anbefalte innlegg

Noen som hører på Opeth her?

For ikke så lenge siden ble jeg anbefalt albumet "Damnation". Kjøpte det og synes det er et sinnsykt fint og vakkert album. Og så var jeg i Sogndal i forrige uke, og da kjøpte jeg "Deliverance". Og jeg var solgt. Fy feite for et sykt bra album. Noen andre enn meg som synes tromminga er helt vilt bra?

Anbefaler alle å høre de 4 siste minuttene på sangen "Deliverance". Fantastisk bra! :cool:

Noen som deler mitt syn på Opeth?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var genialt for et par måneder siden, men så blei jeg ganske lei og har ikke hørt så mye på det siden.

Kommer garantert til å begynne å høre på Opeth senere igjen, og liker best de albumene/sangene der de veksler mellom det harde og det veldig melodiøse, som i Still Life.

Lenke til kommentar

Jeg er og mega fan av Opeth, har ikke hørt så mye på dem i det siste, men det er alltid kjekt å sett dem på i ny og ne. Jeg har ingen favoritt plate, men The Drapery Falls og Demon of the Fall er nok de beste sangene. Hvis dere noen gang er på konsert så ikke gå ut før Demon of the Fall er spilt, de pleier vist å gå fra scenen og komme tilbake for å spille den på slutten (jeg trodde konserten var slutt og gikk ut :( )

Lenke til kommentar

Opeth!

Helt klart en av mine favorittband. Noe av det absolutt beste du finner innen prog metal! (og musikk generelt). Vokalen er genial, han har brutale growl som vil få den mest tr00'e black metaller til å skjelve, samtidig som han har en nydelig clean-voice som er intet annet en nydelig. Melodiene, komposjonene og alt er perfekt her. Siden Opeth er så sinnsykt bra så kan man høre på det i alle slags humør, men må selv inrømme at de ofte blir spilt i mørke tider. Finnes ikke bedre deppe-musikkk.

Opeth! :love:

Satrucci_: Nei. :cry:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...