JBlack Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Mythbusters Celebrity Poker Showdown Edit: Endret 18. juli 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Myth BustersCelebrity Poker Showdown Mythbusters! Ser ellers på det som er gøy å se på når jeg har tid.. Ed Edd 'n Eddy på Cartoon Network er jo også knall Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ed Edd 'n Eddy på Cartoon Network er jo også knall Alt var morsommere på Cartoon Network når det var engelsk tale. Har kanskje også vokst fra en god del av det der. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 24, CSI: Crime Scene Investigation, Family Guy, og Whose Line is it Anyway! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ed Edd 'n Eddy på Cartoon Network er jo også knall Alt var morsommere på Cartoon Network når det var engelsk tale. Har kanskje også vokst fra en god del av det der. Vokser ikke ifra Ed Edd 'n Eddy vel? eller kansje jeg bare er ånn småtrøtt mens jeg ser på det? Men hadde sikkert vert bedre med engelsk tale jah.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Vokser ikke ifra Ed Edd 'n Eddy vel? Nei, kanskje ikke. Men likte ting som Dexter's Lab og Flintstones før, men nå synes jeg jo det er helt ræva. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Vokser ikke ifra Ed Edd 'n Eddy vel? Nei, kanskje ikke. Men likte ting som Dexter's Lab og Flintstones før, men nå synes jeg jo det er helt ræva. Hehe.. enig der.. også powerpuff girls da.. er triste greier små barn må leve med nå for tida.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 det jeg ser på er vel egentlig lost og div. krim greier... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 akkurat nå er det star-trek tng Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Akuratt nu er det Lost og Chappelle Show (om man kan kalle det tv-serie). Lost følger man jo med på, mens Chappelle ser jeg kun noen ganger i blant på pcen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Lost Endret 19. juli 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 South Park Family Guy Mythbusters Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Forresten, i Emnefeltet står det jo "Hvilken tv-serie liker du best?" Det vil jo si en serie....? Correct me if im wrong.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Forresten, i Emnefeltet står det jo "Hvilken tv-serie liker du best?"Det vil jo si en serie....? Correct me if im wrong.... Nei, du tar ikke feil. Men jeg tror trådstarter er litt uenig med seg selv, siden han selv nevner to serier. Favoritten min er LOST og CSI! Det viktigste er at han ikke sier "hvordan tv-serie ..." EDIT: Han sier "favoritten", så det er mulig det er EN serie som heter "LOST og CSI", ikke vet jeg. Endret 19. juli 2005 av DevN Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 24 The Simpsons MacGyver er min top 3 liste, men i sommeren følger jeg med på 24 Pacific Blue Litt Summerland Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Family Guy troner høyt, takk og lov for at denne serien ble plukket opp igjen. Sesong 4 sparker ræv, så lang (har sett de 5 første episodene i sesongen) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Lost Myth busters The simpsons Og Fastlane gikk på TVN, tror det var forige sommer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Forresten, i Emnefeltet står det jo "Hvilken tv-serie liker du best?"Det vil jo si en serie....? Correct me if im wrong.... Man kan ikke bare like en, ama Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Forresten, i Emnefeltet står det jo "Hvilken tv-serie liker du best?"Det vil jo si en serie....? Correct me if im wrong.... Nei, du tar ikke feil. Men jeg tror trådstarter er litt uenig med seg selv, siden han selv nevner to serier. Favoritten min er LOST og CSI! Det viktigste er at han ikke sier "hvordan tv-serie ..." EDIT: Han sier "favoritten", så det er mulig det er EN serie som heter "LOST og CSI", ikke vet jeg. Unnskyld meg men jeg glemte visst et par bokstaver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå