panzerwolf Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Etter diverse regninger, ferie o.l. er det fortsatt litt penger igjen på kontoen. Vurderer derfor å kjøpe en HD-basert MP3-spiller og trenger tips. Den bør falle under følgende kriterier: *Lydkvalitet - Dette er det viktigste punktet. Har Shure E2C-ørepropper og spilleren bør derfor avgi helst ingen elektronisk støy via pluggen. Gjerne gode opptaksmuligheter også, men det er ikke like vesentlig som avspilling *Koste 2-3.000,- *Helst ingen drivere slik at jeg kan bruke den som bærbar disk og under andre OS enn windows Jeg vurderer muligens i stede en avspiller som kan vise DivX-/MPEG-filmer. Er det noe å anbefale her som ligger under overnevnte kriterier (utenom prisen da disse koster en del mer)? Takker og bukker for tips! Endret 18. juli 2005 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hmm.. du skal med andre ord ikke ha en mp3 spiller. Du skal ha en mediaspiller ( er vel det det heter )? jeg har faktisk prøvd denne og må si at den overrasket faktisk. Likte den spilleren, god skjerm og god batteritid. Spiller vel også det du er på jakt etter: http://cray.no/catalog/product_info.php/products_id/ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 hmm.. du skal med andre ord ikke ha en mp3 spiller. Du skal ha en mediaspiller ( er vel det det heter )? jeg har faktisk prøvd denne og må si at den overrasket faktisk. Likte den spilleren, god skjerm og god batteritid. Spiller vel også det du er på jakt etter: http://cray.no/catalog/product_info.php/products_id/ Ooops, glemte "muligens i stede". Er i utgangspunktet på jakt etter en MP3-spiller, men ser på muligheten for en mediaspiller også Takker for link, men den funger ikke/ mangler noe Hva heter spilleren? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ups hehe: Creative MP3 Player Portable Media Centre 20GB det heter spilleren Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Lydkvalitet var viktigst sa han. Jeg kan ikke akkurat tro at lydkvaliteten til creative mediacenter gir den beste lyden av alle. Folk pleier å knives mellom hvilket merke som gir best lyd, noe jeg syntes virker litt søkt. Etter hva jeg har forstått mener folk at iriver sine produkter gir best lyd. Problemet er bare at ingen fokuserer direkte på lydkvaliteten ved spiller modellene. Hvordan er f.eks. forskjellene i lydkvalitet mellom iriver hd10 5gb, hd10 20gb, h320 og ihp 120? Hvordan er lydkvalitets forskjellen mellom mediacenter modellen til creative og creative zen modellene? Er litt lei av å lese anmeldelser der folk sier at spilleren i og for seg gir god lyd, men vi har sett bedre... uten å nevne hvilke disse er. Anmeldelsene til Dinside no f.eks syntes jeg er totalt ubrukelige siden de aldri sier noe om lydkvaliteten i forhold til andre spillere. Er det noen som har peiling eller? Edit: Har lest en del reviews og det virker som om iAudio x5 og iAudio M3 skal ha bedre lydkvalitet enn iRiver h300 serie. Bla. gjennom en teknologi som kalles BBE Endret 19. juli 2005 av KongeOdin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå