gustav Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 var inne på siden til creative for å oppdatere firmware. Der står det at versjon 1.11.01 er datert 1. juli 2005, mens versjon 2.11.02 er datert 10. mars 2005. Det store spørsmålet er da; hvilken velger jeg? Takker for svar Forøvrig her er lenken til siden: http://no.europe.creative.com/support/down...ype=0&details=1 Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Firmware med versjonnummer 2.etellerannet skal du velge dersom du vil bruke Windows Media Player til å overføre sanger, og du har .wmv-filer som er kopibeskyttede. 1.11.01 er mest aktuell for de fleste, 1-serien oppdateres jevnlig, og den vil derfor være mer funksjonell enn 2-serien. WMP fungerer også med denne. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Den nyeste seff. Var grunnen til at jeg spurte virkelig så vanskelig å skjønne? Takk larsjh Det var akkurat dette jeg lurte på. Synes Creative MediaSourche er helt grei å bruke, så da går jeg for nyeste 1 versjon. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 QUOTE (UUnreal @ 19/07/2005 : 17:27) Den nyeste seff. Var grunnen til at jeg spurte virkelig så vanskelig å skjønne? Jeg pleier alltid å bruke nyeste firmware. Virker det ikke oppgrader. Så nei skjønner ikke det. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg oppgraderte for litt siden til versjon 1.11.01. Batteriet ble mye bedre etterpå Versjon 2.x velger du bare hvis du vil sette innpå sanger fra PCer som ikke har Zen Micro driver. Tror ikke versjon 2 ordner batteriproblemet, men det kommer nok i en senere fix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå