Mr.SS Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Laster ned nå... 55 min igjen. 5345882[/snapback] Hva synes du Mister? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Gode replikker! Synd de ikke kom så godt frem. Bruk mygg/pelsdott (vet ikke hva det egentlig heter, sånn mikrofon på stativ) neste gang. Skogen var litt for mørk (og lunefull). Men det rettes fort opp ved bruk av lys. Kameravinklene var bra. Passelige utsnitt. Men litt oftere skifting av kameravinkel kan være greit, spesielt da også å få opp bilder av hele fjeset til en person. Musikken passet jo så sinsykt bra da. Hvor har dere fått tak i den fra? Og de visuelle efektene var mye bedre enn forventet! En morsom, god film (Er blitt kommentert for å være en negativ person, så ikke ta kritikken så ille opp.) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Musikken er hentet fra alle seks soundtrackene til filmene fra Star Wars. Mye bra å velge i mellom. Takk for ros og kritikk! Lenke til kommentar
torstein9009 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 lurer på om det går annt å bruke et annet program enn EffectsLab DV til lyssabellaging? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja, men EffectsLab er kanskje blant dei enklaste og billegaste alternativa. (Etter kva eg har høyrd/forstått, har aldri prøvd sjølv.) Du kan t.d. teikne den frame for frame i Photoshop, eller animere den i After Effects. Finst garantert andre program ein kan gjere det i og. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Det er riktig at effectslab dv er den billigste og kanskje den enkleste veien til lyssabel action. Det har kommet en helt ny versjon (1.0 nå, og du får plukket det opp via nett på www.fxhome.com. Tror du ikke blir skuffet. Har også kommet noe som heter preset library som gjør at du kan laste ned effekter og legge dem inn i programmet, slik at du slipper å definere alle innstillinger selv. Anbefales! Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Vi næmer oss slutten på året og slutten på FTPen min. For de av dere som enda ikke har hentet ned filmen, bør gjøre det snarest. FTPen slåes av i løpet av søndagen i det øyeblikket ingen laster ned fra serveren. BTW: vi har nådd 20 gig merket:) Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noe håp å få tak i filmen for oss som var sløv nok til å ikke laste ned denne før nyttår? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja. Det lurte jeg også på. Og karen som snakket om en Matrix-fanfilm. Hvor finner man slike? Er det noen spesielle steder slikt legges ut eller? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Kan se om jeg får lagt ut den nyeste versjonen av filmen vis jeg får tilgang på en server eller ftp. Assistanse søkes... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Fjernet grunnet dobbelpost. Endret 7. mars 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan se om jeg får lagt ut den nyeste versjonen av filmen vis jeg får tilgang på en server eller ftp. Assistanse søkes... 5409437[/snapback] Anyone? Jeg skal prøve å lage en torrent av den, men da må noen hoste den først så jeg kan få tak i den Har ikke så bra upload linje, men jeg skal prioritere den filen. Og når flere får tak i den og fortsetter å share så blir det kanskje fart i den Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Post torrent her, så kan vi alle være med å hjelpe.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg distribuerte den forrige langfilmen min på følgende måte: Den ble brent på dvd, stappet ned i en konvolutt og sendt til den som måtte ønske å motta den. Dette er ikke spesielt dyrt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Appropo driver jeg og noen venner og lager en skrekkfilm... tøft forresten! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 På uploadr.com kan du laste opp filer på opptil 150MB (300MB i helgene). Når den har ligget der urørt i en uke slettes den automatisk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Uploader nå, så da kan dere laste den ned Søndag morgen. Jeg minner om oppfølgeren på link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=517298 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 http://file.uploadr.com/4d93 Her er den. Ser ut som fila bare ble hetenes Star, men vis du putter på Star.avi så skal den fungere. Filen er på 250mb, dvs mye bedre kvalitet enn det den var sist. Filmen er kodet i xvid. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Får bare 16kbps speed jo 12 nå, og den synker enda... Endret 15. januar 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå