Scortech Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja nå venter vi spent på hvordan dette blir. hvis det blir noe da.Håper absolutt at dere vil være mer seriøs i innspillingen.hehe Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Går alt etter planen blir filmen uploadet i morgen folkens. Tørk støv av projektoren og gjør dere klare for en forhåpentligvis stor opplevelse Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Så blir det film i dag? Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Wh1te har ikke tilgjengelig server nå. Kan uploade filmen nå med en gang, men fikk vite at hans er nede. Kan lage en torrent selvsagt, men server er selvsagt å foretrekke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Rendrer den til divx 6.0 nå. Regner med at den blir på rundt 100 mb Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg kan sikkert sette opp en server med 1000kbps. ikke allverdens, men det holder kanskje for en 100mb fil. PM meg om du er interessert. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Alle kan laste ned filmen om en halvannen time! Den er i Divx 6 format - så er dere forberedt. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ja vi venter..hehe Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Mr.SS har fått sin konto på serveren, men har enda ikke begynt å uploade. når filmen er uploadet, poster jeg en egen konto som kun kan brukes til downloading. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 19:00 left (at 20KB/sec) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (at 20KB/sec) Hjelpe meg.hva slags upload fart har du da? Vil jo ta 4 forever dette. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Neida. Øyeblikkelig ferdig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Dere kan nå se filmen på linken under. Jeg vil uploade den på ftpen til nevnte over etterpå. Dette er versjon 1.0. Enkelte steder er det småfeil iform av lyssabel. Det vil komme en 1.1 versjon etterhvert. Denne kommer om en uke. Da vil det også være med et par ekstra slåss scener. I mellomtiden har dere filmen her på divx 6.0, 120 mb: SE HER Endret 3. desember 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Herregud hvor mye lagg det er i filmen. Har vel en sammenheng med at mange vil se den akkurat nå, eller så er det linjen min (tviler). Er det ikke mulig å laste den ned? Søkte etter den, men ser ikke ut til at jeg kan finne den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Filmen blir lasta opp til en annen server i skrivende stund. Den skal visstnok kunne bli lastet ned derfra. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Glimrende...laster den heller ned litt senere da Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Herregud hvor mye lagg det er i filmen. Har vel en sammenheng med at mange vil se den akkurat nå, eller så er det linjen min (tviler). Er det ikke mulig å laste den ned? Søkte etter den, men ser ikke ut til at jeg kan finne den. 5247969[/snapback] Om du ser nederst på sida der du kan sjå filmen, so er det ein link direkte til fila, so du kan laste den ned. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Eller direkte link her: http://image.badongo.com/0197073601276742/...8df8a88eb6c.avi Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg likte lyssabel effekten veldig godt,bra laget til,men ser at den bør rettes på litt.Dialog lyden var utrolig lavt altså.bør fremheve dialog lyden mye mer. når de snakket med fossen så hørte jeg mer eller mindre kun fossen. Ikke vanskelig å høre at dere ikke har brukt seperate mikrophoner eller mikrophone på kost eller noe sånt,hehe Det lagget sånn av og til,så får vel laste ned hele og se den på maskinen. Endret 3. desember 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå