Mr.SS Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Det er faktisk det ctv. Filmen er egentlig ferdig, men de mangler noen essensielle shots. Jeg beklager på vegne av dem dette. De har sagt nå at de skal få ut fingeren og filmen blir ferdig rundt en uke. DET LOVER JEG! Vis ikke de gjør det skal jeg fikse det selv. Jeg gidder faen meg ikke å vente mer, og det regner jeg counts for dere og. Herregud. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Snakker dere engelsk i filmen? Ville det egentlig ikke vært bedre å snakke norsk i henhold til bedre skuespillerfremføring? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Snakker dere engelsk i filmen? Ville det egentlig ikke vært bedre å snakke norsk i henhold til bedre skuespillerfremføring? 5161723[/snapback] De gjør det veldig bra Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 syns vi har venta lenge nok nå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg ble ikke imponert over engelsken i den testfilmen vi fikk se. "Do not underestimate the power of the dark side" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Det har blitt bedret, cun Special fx crew, med Mikkel og Vegard er sammen denne uken for å jobbe. Da er det bare å be til filmguden om at de greier å få til det. Så har vi en utgivelse til helgen... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Siste nytt nå er at Vegard har gått ut av samarbeidet. Medregissør, Produsent, Director of Photography, og den mørke lorden av sithene; Mikkel Sørum tar nå av seg jobben helt alene. Måtte arbeidet bli fort ferdig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er det noen jeg skal stryke av plakaten? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Nei. Det er det ikke cun Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hva skjer da? Blir det noe premiere i helgen? Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Dere hadde passa bra inn hos ati Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Jeg vet at jeg har sagt dette tusen ganger før. Men filmen blir ferdig i neste uke om jeg så må krype til korset... Special fx mikkel blir ferdig tidlig neste uke. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) For å roe dere ned litt har jeg laget en liten montage av intervjuene og lyssabel øvinen. http://www.home.no/sigssoft/Untitled.rar Håper dere synes den er bra. ps: den er i xvid format. Endret 27. november 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Han høge, mørkhåra karen såg ut som om han kunne å duellere litt. Gleder meg til å se den ferdige filmen. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hehe takk for den filmen, selv om jeg fant den veldig morsom(norsk-engelsk) Menne kostymene på slutt var skikkelig fet da Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hehe. Jeg håper han fyren på starten har dubba samtlige roller i filmen. Gleder meg stort, nå. Skal jeg lage bakside til et evt dvd-omslag også, eller? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ja det hadde vært fint. Sender deg en pm om det senere. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Så nettopp den untitled videoen. Whats up with that pan flute music.LOL. Den videoen minnet meg om en "In memory of" video.hehe Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Så nettopp den untitled videoen. Whats up with that pan flute music.LOL.Den videoen minnet meg om en "In memory of" video.hehe 5225783[/snapback] haha, så sant så sant Menne nærmer vi oss en evt release gutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå