Mr.SS Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 altså, fx gutta som du snakker om tar bare effekter på scener som garantert blir med i filmen. Jeg så igjennom scenene, valgte hvilke som var best, også ga jeg gutta dem. Hadde det ikke vært for at de er så inni hampen treige hadde filmen vært ferdig nå! Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 FX gutta tok jeg faktisk fra deg:) Filmen vil være av et mye bedre produkt en dette klippet. Men det tar tid - spesielt når jeg, som er den som klipper, ikke har fått ett eneste ferdig klipp som har lyssabel effekt fra special fx gutta. Lykke til uansett. blir sikkert gøy å se den! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Den berømte opening crawlen er nå forresten ferdig Endret 13. september 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du får holde oss oppdatert når det skjer noe mer! Alltid kult med fan-films! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Vi skal prøve å få holdt en premiere på sagatun til helgen, sal2. Dette skjer i Hamar. Vi får sannsynligvis fylt opp salen med 97 stykk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Det har nå blitt jobbet intensivt med spesial effekter. Planlagt release dato blir nok engang neste helg Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hehe, gleder meg til premieren! Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Legger du den ut her på forumet når den er ferdig? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Legger du den ut her på forumet når den er ferdig? Det skal jeg selvfølgelig prøve å gjøre. Men da er det et problem - jeg har bare ett domene med størrelse 25mb, og det er ikke nok. Vis noen kunne hjulpet meg med ett sted jeg kunne uploadet filmen, så hadde det vært kjempefint. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tja, kan forsåvidt hjelpe deg jeg, men hva med å release via. P2P nettverk i stedefor? Kanskje HW.no kan hoste en tracker til torrent for deg? eDonkey nettverket funker og bra.. Jeg kan forsåvidt og hoste litt, men ha begrenset med båndbredde tilgjengelig, koster fort endel om jeg overskrider grensen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kan hoste. Har kjapp linje og ubegrenset plass på serveren min. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kan hoste. Har kjapp linje og ubegrenset plass på serveren min. Tusen takk Wh1te. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg kan hoste. Hvis du gjør det ofte bør du gå til legen. Endret 23. september 2005 av NickFalk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Filmen er ferdig før 1500 i morra. Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hva med å relese den på torrentbay? så skal jeg seede så lenge det er interesse for filmen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 hva med å relese den på torrentbay? så skal jeg seede så lenge det er interesse for filmen. Det kunne godt vært en idè, så prøver vi å få så mange seeders og leechers som mulig - plutselig er den populær og verdensomkjent Jeg mener kvaliteten på filmen blir såpass god så den kan stå i stil med det I tillegg til at jeg legger den ut på domenet til wh1te da selvsagt Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ferdig nå da? klokken er over 15:) Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 kom akuratt hjem fra premieren, og du må nokk finpusse litt før de legger den ut, kanskje adde på den siste sloss scenen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 kom akuratt hjem fra premieren, og du må nokk finpusse litt før de legger den ut, kanskje adde på den siste sloss scenen hehe ja. Skulle gjerne hatt den med, men fikk den aldri av de folka du vet. Så da var det lite jeg kunne gjøre. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kommer den opp eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå