Gå til innhold

SW: Sith and Jedi kan lastes ned. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

altså, fx gutta som du snakker om tar bare effekter på scener som garantert blir med i filmen. Jeg så igjennom scenene, valgte hvilke som var best, også ga jeg gutta dem.

Hadde det ikke vært for at de er så inni hampen treige hadde filmen vært ferdig nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FX gutta tok jeg faktisk fra deg:)

Filmen vil være av et mye bedre produkt en dette klippet. Men det tar tid - spesielt når jeg, som er den som klipper, ikke har fått ett eneste ferdig klipp som har lyssabel effekt fra special fx gutta.

Lykke til uansett. blir sikkert gøy å se den!

Lenke til kommentar
Legger du den ut her på forumet når den er ferdig?

Det skal jeg selvfølgelig prøve å gjøre. Men da er det et problem - jeg har bare ett domene med størrelse 25mb, og det er ikke nok. Vis noen kunne hjulpet meg med ett sted jeg kunne uploadet filmen, så hadde det vært kjempefint. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hva med å relese den på torrentbay? så skal jeg seede så lenge det er interesse for filmen.

Det kunne godt vært en idè, så prøver vi å få så mange seeders og leechers som mulig - plutselig er den populær og verdensomkjent :dribble: Jeg mener kvaliteten på filmen blir såpass god så den kan stå i stil med det :love:

I tillegg til at jeg legger den ut på domenet til wh1te da selvsagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...