Cuneax Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du bilde av lyssablene deres? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hva i all verden heter denna filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Her er plakaten jeg har lagd til filmen: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har hørt om denne plakaten. Jeg har sett noen av dine tidligere arbeid og hadde et nært forhold til "Kjendisparty" - hvis du husker. Der ble plakaten skrytt opp i himmelen. På telefon i dag ble den også lovepriset av Sigssoft (Mr.SS) og moren... Jeg er heller ikke skuffet for å si det slik.. LOZER Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Dette er en kjempefin plakat, og den vil stå i stil med filmen Siste innspillingsdag er i dag. Da skal vi filme de siste lyssabelduellene mvh Sigurd Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Siste innspillingsdag var altså på søndag, så nå jobbes det iherdig med special effekter og redigeringen, som jeg personlig tar meg av. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Og hvor langt har dere kommet i dag? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) traileren er slettet - pga manglende kvalitet. undertegnede brukte 5min.. Endret 27. august 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sorry men den ligger ikke ute... finner bare de to prøvefilmene dine Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Star wars er kjedelig! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Traileren skal være oppe om 6min Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Star wars er kjedelig! Jaja... sikkert for deg men det er en ren og skjær smakssak Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 men hvis jeg får si mitt om traileren så synes jeg den var rett og slett elendig... traileren skal vare et produkt som gir kunden lyst til å se filmen. Det gjorde ikke denne... Navnet på filmen kom heller ikke... ikke noe som viste at det var en slosskamp i det heletatt... ja.. men dette ble litt mye kritikk.... hehe... traileren viser heller ikke hvor bra det ferdige produktet kommer til å bli så får håpe filmen gjør litt mere inntrykk en det denne traileren gjorde! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Har satt sammen en ussel, liten preview: www.home.no/sigssoft/trailer_teaser.avi Jeg innrømmet dette delvis. Special Fx crewet jobber tregt, en av de folka skulle gjøre mye ferdig i uken som var, men av ulike årsaker som jeg ikke er helt bekjent med så har han ikke greid det. Filmen vil være av et mye bedre produkt en dette klippet. Men det tar tid - spesielt når jeg, som er den som klipper, ikke har fått ett eneste ferdig klipp som har lyssabel effekt fra special fx gutta. Vis de andre hadde gjort jobben sin hadde vi vært ferdige denne helgen... Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) hadde det ikke vært lettere å klippe sammen filmen først, for så å legge på FX? på den måten slipper "FX gutta" å redigere i timesvis på noe som aldri kommer med i filmen. men nå har ikke jeg peiling altså, bare en tanke:) Endret 13. september 2005 av capy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå