Gå til innhold

SW: Sith and Jedi kan lastes ned. Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt om denne plakaten.

 

Jeg har sett noen av dine tidligere arbeid og hadde et nært forhold til "Kjendisparty" - hvis du husker. Der ble plakaten skrytt opp i himmelen.

 

På telefon i dag ble den også lovepriset av Sigssoft (Mr.SS) og moren... Jeg er heller ikke skuffet for å si det slik.. :)

 

LOZER

Lenke til kommentar

men hvis jeg får si mitt om traileren så synes jeg den var rett og slett elendig... traileren skal vare et produkt som gir kunden lyst til å se filmen. Det gjorde ikke denne... Navnet på filmen kom heller ikke... ikke noe som viste at det var en slosskamp i det heletatt... ja.. men dette ble litt mye kritikk.... hehe... traileren viser heller ikke hvor bra det ferdige produktet kommer til å bli så får håpe filmen gjør litt mere inntrykk en det denne traileren gjorde! ;)

Lenke til kommentar
Har satt sammen en ussel, liten preview: www.home.no/sigssoft/trailer_teaser.avi

Jeg innrømmet dette delvis.

 

Special Fx crewet jobber tregt, en av de folka skulle gjøre mye ferdig i uken som var, men av ulike årsaker som jeg ikke er helt bekjent med så har han ikke greid det.

 

Filmen vil være av et mye bedre produkt en dette klippet. Men det tar tid - spesielt når jeg, som er den som klipper, ikke har fått ett eneste ferdig klipp som har lyssabel effekt fra special fx gutta.

 

Vis de andre hadde gjort jobben sin hadde vi vært ferdige denne helgen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...