Mr.SS Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Den første. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 LASTES NED HER NÅ! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) En ting er sikkert! Mr.SS er drit-deilig!! EDIT: Det var for å få tråden i mine innlegg. Endret 4. september 2007 av Dark Knight Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Laster ned filmen nå Klarer nesten ikke å vente! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så filmen igjen nå, og det eneste jeg reagerer på(bortsett fra engelsken, men det går på hver enkelt person) er at det står "remote planet of Kashyyk" i åpningen... Trodde ikke den var det!? Det sier litt om at det er gjort en veldig bra jobb, gleder meg til toeren - bra gutter!! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Såvidt jeg veit er Kashyyyk i "The Outer Rim" eller noe, som er det beltet med planeter helt ytterst i den galaksen. Ja, jeg spilte Rebellion mye før, så jeg veit hvordan Star Wars-galaksen ser ut. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Såvidt jeg veit er Kashyyyk i "The Outer Rim" eller noe, som er det beltet med planeter helt ytterst i den galaksen. Ja, jeg spilte Rebellion mye før, så jeg veit hvordan Star Wars-galaksen ser ut. 9432410[/snapback] Er ingen synd å kunne det ;p Her fant jeg et kart som viser Kashyyk i Mid Rim - vet ikke om dette er troverdig, jeg Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Holy shit, mye mer detaljert enn det jeg er vant med. Det er sikkert troverdig ja. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Nå har jeg sett den Den er genial Jeg er stolt over at jeg bor i samme kommune som de her geniale filmskaperene Endret 5. september 2007 av Dreadlord531 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Laster ned nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Endelig var den på plass. Laster ned nå! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hva synes du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Den var jo helt grei den egentlig. Kanskje litt mye dansing og hopping på begynnelsen, men ellers var det jo helt greit. Stemmen fra skuespillerene ble også ganske uklar og lav i lyden fra den bekken/"fossen". Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Fullstendig klar over de problemene Bra du ble fornøyd ihvertfall da... Husk at dette var en av våre første filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå