Mr.SS Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har naa planer om aa lage en directors cut, med en bedre overgang - etter massiv kritikk for dette. Jeg skjonner at filmen vil med en gang bli mye bedre etter dette problemet er adressert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg gleder meg til å se en eventuell DC. Når vil den i så fall komme? Og skal du bruke det jeg foreslo for deg? Vil du legge ut hva du kommer til å forandre på her og forklare hva du vil sette inn i stedet? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja det vil jeg. Jeg kommre nok til å endre litt på din idé, men kanskje bruke den som en grunnpillar? Jeg vil begynne med dette etter en lansering av den andre filmen i denne trilogien. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Burde kanskje filme de aktuelle scenene på sommeren mtp kontinuitet? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Det skal selvsagt bli gjort. Har jo tenkt til å bli ferdig med film 2 i sommer og, men som du har sagt, ikke forhaste meg. Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hahaha fytt i helvete så tragisk. unnskyld språket. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 hahaha fytt i helvete så tragisk. unnskyld språket. 6380581[/snapback] Filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Antakelig, men han kunne gjerne ha vært litt mer konstruktiv. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Antagligvis blir det ikke noe av en Director's cut, da key medvirkende og min produsent, Mikkel Sørum, synes det var en dårlig idé og fikk meg overbevist om at det kunne bli vanskelig. Vi får se senere kanskje. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvorfor syns han det var dårlig? Mener han at illustrasjonen av Darth Gladius' overgang til mørkesiden var troverdig? Hele opplegget med det ødelegger jo hele filmen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Ja det prøvde jeg og si og. Det var nok heller problemene med det hele som fikk begeret til å renne over. Da mener jeg kostymer som vi må få tilbake helt likt (litt vanskelig, men ikke umulig), samt og få til så det passer inn i filmen. Jeg syns egentlig det vil ha en "redemption" for hele filmen, men ble li tt truffet av at det kan bli litt vanskelig som Mikkel sa. Men bare når jeg begynner og tenke på det nå igjen så er det ganske fristende (filmen blir jo mye bedre, og de to andre får et bedre utgangspunkt). Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fikk ikke bilde jeg men bare lyd ? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nei prøvde bare i wmp10, men skal prøve vlc. Hvilken fil var det nå igjen da, avi? skal ikke wmp kunne spille av den da Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 AVI er so mangt. Det er berre eit kontainerformat, og kan "innehalde" filer komprimert med mange ulike codecar. Kva AVI-filer WMP kan spele av avheng av kva codecar som er installert. I dette tilfellet er det brukt DivX (trur eg), so då må du ha DivX installert for å spele den i WMP. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har blitt forespurt om denne filmen kan vises på The Experience. Hva synes folket om akkurat det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Får ikke lastet ned filmen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg finner'n ikke i det hele tatt. Endret 4. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Driver og uploader på nytt nå. 50min igjen så kan dere laste ned med maks hastighet for de respektive linjene deres. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vent litt, er dette 2ern eller den første? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå