Mr.SS Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Det drittet funket veldig dårlig. Søker på ny etter host til filmen! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vurdert Google Video eller http://youtube.com/ ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 YouSendIt er og eit alternativ, men då vil filmen berre vere tilgjengeleg i ei veke, før du eventuelt må uploade på nytt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Veldi bra film. Likte ikke helt begynnelsen (pga. stemmene kom ikke helt fram), men ellers kjempebra film. Har ikke giddet og lese alle sidene her, men hvilken programmer brukte du å redigere den i? Hva brukte du for å redigere lyssablene? Endret 24. januar 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Prøver å legge ut en torrent på den. Uploaden på den er ikke allverden. Regn med 7-8 timer å laste ned for førstemann, men bare alle som får den fortsetter å share... Er vanligvis online daglig fra kl 17 - 22 (+/-) og skal prioritere den hvis noen laster den. Kunne ikke legge torrent fil som vedlegg... heller ikke .ace Døpte den om til Sith_and_Jedi.mp3 Last den ned og døp om til .ace og pakk den opp! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. Takk for fin omtale Til redigerings brukte jeg Adobe Premiere Pro 1.5. Et dyrt program, men veldig fint for å justere alle aspekter. Til lyssablene brukte vi et ganske nytt program kalt EffectsLabs DV. Link: http://fxhome.com/alamdv3/. Programmet koster oppimot 800 kr. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Prøver å legge ut en torrent på den. Uploaden på den er ikke allverden. Regn med 7-8 timer å laste ned for førstemann, men bare alle som får den fortsetter å share... Er vanligvis online daglig fra kl 17 - 22 (+/-) og skal prioritere den hvis noen laster den. Kunne ikke legge torrent fil som vedlegg... heller ikke .ace Døpte den om til Sith_and_Jedi.mp3 Last den ned og døp om til .ace og pakk den opp! 5490491[/snapback] Jeg kan hjelpe med å seede! Blir vel vanligvis fra kl 7 om morgenen til kl 4 om ettermiddagen. Endret 24. januar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har tenkt å kjøpe EffectsLab, men bør jeg ha PRO utgaven? Jeg ser at det står "Download only", menes det at jeg kun kan laste det ned, eller får jeg cd i posten? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Du får en kode som aktiverer fullversjonen. Du får ingen ting i posten nei, slik at du kan nesten begynne å bruke fullversjonen med en gang du har betalt. Ser egentlig ikke noen grunn for at du skal kjøpe PRO utgaven vis du bare skal drive og lage lyssabler. Les litt rundt der og finn ut hva som er av dine behov! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ser ikke ut til at torrenten virker. La den ut her isteden. Håper det funker... Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fikk en indre trang til å se hva i helsiken dette er for noe. Men nytter jo ikke å laste det ned fra noen plass. Dritt speed, og jeg rekner ikke med at det er noen som seeder den lengre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Skulle så gjerne hatt en vanlig http host, og benytter nok en gang min trang til å søke etter givér. Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Brenn på en cd, og hiv den inn på postkontoret. The Old School Way! Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mm, det gjør jeg! 5543815[/snapback] Det gjør du hva? Sender den til meg? Isåfall Okay, send meg en PM så sender jeg deg adressen min! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Altså, jeg trykker opp min film og sender den i posten, ikke denna Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hæ, åja.. Trodde du var han andre, men ja be my guest. Sier ikke nei takk til det! Hva sier du Mr. SS, lyst å sende en du og? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Da må du betale meg 50kr vis du skal ha med dvdcover, poster og selvfølgelig filmen. Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hmm, hvordan kan jeg si dette.. NEI. Hvorfor skulle jeg være interessert i å betale noe som helst for en amatørfilm som du vil vise frem for å få feedbacks på? Det er så vidt jeg har lyst til å se den, som betaling så kan jeg gi deg en tilbakemelding om hvordan jeg synest filmen var og hva som kanskje kunne gjort bedre eller anderledes. Så har du iallefall noen ord til å ta med deg på dine neste prosjekter. (Har laget mye Star Wars-alike fighting scener, så jeg har en viss peiling på hvordan det skal se ut.) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Ok. Skal se om jeg får sendt den til deg da, men da blir det dvdrommen og en konvolutt. Gi meg adresse via pm du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå