sosyv Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har knipset endel bilder som jeg vil ha over på cd for at de skal vises på en dvd-spiller. Mitt spørsmål er: hvilket filformat skal jeg bruke på bildene. Har en Sony dvd-spiller. Mvh Stig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hvilket modellnr er det på DVD-spilleren? Jeg har sett at noen spillere støtter .jpg-bilder på CDR-plater, og noen spillere støtter "kodak picture CD". Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg mener du må lage en fotocd, er ikke sikker, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Brenn dem med Video CD eller Super Video CD i Nero.,.. fønker fett... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Kommer an på din DVD spiller...skal stå i manualen hva den kan lese. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 De fleste spillere støtter photoCD. Bare velg photoCD i nero og du er på vei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå