bfk Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Bryan Adams - Summer of 69' Postgirobygget - Idyll og solskinnsdag Trang fødsel - Fredag og Drømmedame Mike And The Mechanics - Looking Back Over My Shoulder De lillos - Neste sommer Maroon 5 - This Love Og seff diverse svenske slagere, som "Sommartidar" og "Sommaren är kort" BTW: Kul tråd... Kan stjele mange sanger her Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Orbital - Halcyon And On And On Smashing Pumpkins - 1979 The Savage Rose - Vanished Shaggy - Angel Ephemera - Girls Keep Secrets in the Strangest Ways All Saints - Pure Shores Thomas Newman - Finding Nemo Soundtrack - Field Trip Sundawner - Krystal Dreams (Cosmic Man Remix) Lightforce - Dream of the Dolphin Johan Gielen pres. Abnea - Velvet Moods DJ Kay Cee - Escape Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 The Beach Boys - Good Vibrations Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) BTW: Kul tråd... Kan stjele mange sanger her Var det som var meninga Edit: Må jo, etter at jeg nettop så Pacific Blue, legge til låta "Another Day In LA"...Theme-sangen til TV-serien Pacific Blue... Ser på det hver sommer, noe som gjør at jeg forbinner den låta med sommer Endret 25. juli 2005 av azzman Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Noe så sprøtt som Prodigy med Smack my bitch up.....faktisk Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Wintersun-Death And The Heling tenker jeg. En av de peneste sangene jeg vet om bortsett fra In Flames-Only For The Weak. sist nevnte er en sommersang for meg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Soundtrack of our lives - Instant repeater 99 Thomas Dybdahl - John Wayne Gatas Parlament - tredagern (grillåta) Gatas Parlament - Spis De Rike BigBang - Summer Rain Green Day - Having a Blast Jim Stärk - Morning Song Jokek og Valentinerne - Sola Skinner Oasis - Wonderwall Pennywise - Bro Hymn Tribute En liten samling goo låter :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå