Gå til innhold

neonlys styrke - stor nok?

Anbefalte innlegg

heisann!

Skal ha endel neonlys, nærmere sagt UV-neon i et rom her. De koster vanligvis mye (300+ pr. stk), så jeg så på muligheten om å bruke de 30 cm UV-neon som microplex selger? Er disse sterke nok til å lyse opp en del av et rom? Noen som har disse som kan si om disse er såpass sterke ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde Uv-rørene fra microplex var skikkelig brae. Nå har jeg sommerjobb i en bank. Når vi flyttet ut av noen lokaler,fant jeg en lampe til å sjekke om pengene var falske. Altså en UV-lampe.Det var en lampe med vanlig lysrør og et spesielt glass foran. Den Lyser opp store deler av et rom :tease: Nå er den min og står på rommet.

Prøv å få tak i en slik... Det funker ;)

Lenke til kommentar
Nei.. :) Dessuten må det kobles til PCen så den må være på får å kunne bruke lysa.. Kjøp heller noe ordentlig som er bergna til bruken!

Akkurat det er ingen problem, bare å bruke en strømforsyning og jumpstarte den det :)

Vurderer å bestille 2, bare for å se hvor sterke de er, visst de er sterke nok så kan jeg bestille flere.....

Lenke til kommentar
hvorfor ikke bare kjøpe uv lyspærer?.. ahr en slik selv. lyser opp alt av uv ting i rommet

Tja, kanskje, men det ville sett mye tøffere ut med lysrør rundt hele rommet øverst i taket enn noen få pærer... skal lage til et spillerom skjønner du med flipperspill, spilleautomater, kronespill osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...