a_tomren Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei! Jeg skal bygge en Multimedia PC (LYD) og trenger en ny PSU som legger vekt på stillhet og stabilitet. Penger er ikke noe problem. Trenger hjelp til anbefaling så det hadde vært fint om dere kunne anbefale noe. Takk. Mvh. Alexander Tomren Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis penger ikke er noe problem kan du gå for en vannkjølt psu. Da kan du jo vannkjøle prosessor,skjermkort, ev. chipsett og harddisker hvis du gidder det. Men spørs jo om det er plass i kabinettet hvis du skal ha htpc? Vanlig midi er vel heller ikke noe problem. (gir meg meg med babling for denne gang ) Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Hva med å kjøpe en vifteløs PSU:P? Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg ville vel egentlig anbefale alt utenom Q-tek... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg ville vel egentlig anbefale alt utenom Q-tek... q-tec heter det takk annbefaler bzerk fra microplex kansje ikkje værdens stilleste psu'er.. men ganske så stabil.. og ganske så feet Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (a_tomren,Skrevet 19/07/2005 : 04:12) :Hva med å kjøpe en vifteløs PSU:P? Jeg skal gjøre det så vanskelig som mulig! OK!? Hehe :!: En vifteløs psu vil jo utvikle litt mer varme, men det funker jo. Selv har jeg en Mist 500W psu som er sjukt stille. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kan annbefale MIST 500W fra microplex, den lager nesten ikke lyd, er kraftig og stabil Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Henger meg på MIST 500W jeg også ellers så er jo vann kjøling tingen! Eller pc`n i et annet rom Endret 19. juli 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg ville vel egentlig anbefale alt utenom Q-tek... q-tec heter det takk annbefaler bzerk fra microplex kansje ikkje værdens stilleste psu'er.. men ganske så stabil.. og ganske så feet Åhh beklager... Husker ikke navn på ting jeg ikke liker... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg ville vel egentlig anbefale alt utenom Q-tek... q-tec heter det takk annbefaler bzerk fra microplex kansje ikkje værdens stilleste psu'er.. men ganske så stabil.. og ganske så feet Åhh beklager... Husker ikke navn på ting jeg ikke liker... hehe. liker dem heller ikke.. men når man har q-tec kabinett og hadde q-tec psu så er det ikke så lett å glemme navnet finnes det psu'er som går på vannkjøling? Lenke til kommentar
ludolf_89 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 eg ville anbefalt deg ein: hiper 580 watt den er så stille at du nesten ikke hører at den går, og så ser den heilt sinnsjukt fin ut. men å ha den i eit kabinett uten vindu er nesten som å la ein ferrari støve ned eg har den sjøl og er imponer over at den leverer så stabile spenninger heile tida. altså dette er langt fra q-tec Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 eneste riktige er å kjøpe thermaltake purepower 500watt . viftestyrer følger åsså med så du kan stille lyden etter behov Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei Denne er hva du ser etter! Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Selv om jeg ikke har den selv, har jeg hørt så mye bra om støynivå og stabilitet på Mist PSU'en at jeg føler meg trygg med å anbefalle den. Det eneste som mangler er mulighet til å ta vekk de ledningene man ikke har bruk for... Lenke til kommentar
azzkikr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Omtale av Zalman Strømforsyning/Kabinett Microplex Norge AS Endret 3. august 2005 av azzkikr Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 b-Zerk.....500w på microplex....Knall!!!! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 b-Zerk.....500w på microplex....Knall!!!! Ja den er absoulut god. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg sitter med en Antec truepower 420watt nå og den er stille samt veldig stabil, er visst en stor forskjell mellom truepower forsyninger og en vanlig forsyning. Har aldri kommet så langt og finni ut hva forskjellen er men microplex.no har et dokument på det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Selv om jeg ikke har den selv, har jeg hørt så mye bra om støynivå og stabilitet på Mist PSU'en at jeg føler meg trygg med å anbefalle den. Det eneste som mangler er mulighet til å ta vekk de ledningene man ikke har bruk for... En mangel som du har glemt: Det mangler sleeving helt frem på kablene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå