meastp Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, jeg knakk min i to. Litt sandpapir, så var den fin. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvor er det du har fått den fra? Har lyst på en sånn jeg å Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Brukeren ArcticOC lagde den til meg av et CPUlokk han hadde til overs. (Han kjøler CPUen direkte noe som er litt mer effektivt enn å ha det lokket i mellom CPUen og kjøleren) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjører OCZ PC150 CL2 god gammel overklokkingsminne-nøkkelring jeg. Hver gang jeg låser opp noe mimrer jeg om BX440 og de gode gamle dagene, hehe. Når jeg tenker på det så skulle jeg heller hatt BX440 nøkkelring. Right up my alley! DrE Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dette er min nøkkelring: Selve nøkkelringen er en mobil i veske. Det andre stuffet er en nøkkel til garasjedøra, en til leiligheten, en til huset hor moren min, en sykkelnøkkel, to sykkelnøkler som ikke brukes, og en blå lykt som vi (vi=klassen) fikk da skolen hadde beredskapsdag med Sivilforsvaret. Jeg ringte til mobilen med min Siemens MC60 som du ser i bakgrunnen. Endret 17. september 2005 av :P Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hm. *har forskjellig rart liggende* Kanskje? Jeg vil også ha. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bruker en halv 8MB edo brikke, men den holder på å miste alle modulene, er bare 4 av 8 moduler igjen på den, jaja, har 3 "halvinger" til Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 He he, har en sånn jeg også; er jo en smule nerdete kanskje, men veldig praktisk. Akkurat passe stor, og siden den er laget av kobber er den tung ifht størrelsen. Cpu 3500+ lever fremdeles i beste velgående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå