Gå til innhold

Hvordan "huske" folk?

Anbefalte innlegg

har du venner på serveren kan du jo få de til å hjelpe deg å sende alt mulig skrot til innboxen hans. du vet de ubrukelige tingene som dropper i "AV-battle grounds" ? de er fine å sende, dersom du tar deg tid til det.

De som forsvinner så snart du går ut fra BG, mener du? ;)

For 1g ville jeg ikke brydd meg mer enn jeg lar meg bry av et myggstikk. Men hadde det derimot vært snakk om betydelig mer enn 1g, burde du dra til alle soner han er i og skrike ut hvilken slask han er.

Jeg ble svindla for en arcanite transmute en gang (tapte ca. 35g i datidens AH-verdi). Det tok ikke lange tiden før han ikke var online lenger, ingen ville jo ha noe med ham å gjøre lenger ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble svindla for en arcanite transmute en gang (tapte ca. 35g i datidens AH-verdi). Det tok ikke lange tiden før han ikke var online lenger, ingen ville jo ha noe med ham å gjøre lenger ...

Kan du si litt mer om det der? Forsvann han bare fra serveren i stedet for å betale deg tilbake eller gi deg archaniten?

Lenke til kommentar

Kan du si litt mer om det der? Forsvann han bare fra serveren i stedet for å betale deg tilbake eller gi deg archaniten?

Han lagde seg sikkert bare en alt, og sendte alt dit. Mens Atrax sitter troende igjen om at han aldri møter den fjotten igjen...

Lenke til kommentar

Han lagde seg sikkert bare en alt, og sendte alt dit. Mens Atrax sitter troende igjen om at han aldri møter den fjotten igjen...

Etter at jeg hadde gitt karen krystallen og thorium-barren, logga han bare av.

Jeg sendte selvfølgelig en klage på ham til gamemasters, men de ville ikke gjøre noe med det. Noe han forøvrig visste godt (jeg var tydeligvis ikke første offeret hans).

Da han ikke hadde videre lyst til å gi meg tilbake tingene mine neste gang han var online, begynte jeg å følge etter ham og bruke /y i hver sone han var i. Det takla han heller dårlig, og forsvant. Han var ikke pålogget i flere måneder (kanskje ikke i sommer heller, jeg har ikke spilt noe særlig den siste måneden).

Det morsomme er at jeg er 99,9% sikker på at jeg vet hvem alten hans er. Dessverre kan jeg ikke bevise noe, og GMs nekter å bekrefte/avkrefte, de gjemmer seg bak en kjip policy.

Han er svensk, heter Exile, og serveren er Stormscale. Alten hans er Dmse.

Men, men. Dette var litt mye off-topic. Jeg bruker forresten Koslist for å huske hvem som spiller kjipt (aka. hvem som skal whoppes on sight).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...